Det var da sjovt, sådan føler jeg mig slet ikke tørret af! Jeg har benyttet Amino i siden 2004, og at jeg valgte at betale var absolut mest af respekt for det samlede resultat. Dog syntes jeg det er en interessant holdning at have, at så snart det lige driller lidt, så er man blevet snydt. Alternativt så kunne man se problemerne opstået, fordi dette faktisk er et site som der konstant ønskes udviddet til det bedre, og der faktisk er en virksomhed bag debatten som tør rive pungen op og betale for udviklingen.Så snart man piller ved noget, så kan der gå noget skævt.
Først lige tak til Amino fordi jeg ikke får en mail hver gang der bliver arbejdet på noget, hvornår det afsluttetes, hvornår det koger, hvornår det er klar igen etc. Derefter sagt, så tror jeg om nogen at Amino græder over at nogen besøgende oplever en til tider langsom hjemmeside, dog vil jeg ikke tro der mistes særlig mange kernebrugere. At der ryger en enkelt pessimist eller to skader sgu nok helller ikke noget. Jimmy
|
Hej jimmy
Dimsedut:Det var da sjovt, sådan føler jeg mig slet ikke tørret af!
jamen det er da bare fint du finder svartider som vi oplever ok du må have masser af tid
Jeg har været på Amino 1 mdr så det jeg snakker om er nye som kommer til, så hvordan kan vi ny pive når det går skævt ?
Når nye som kommer til forsøger at oprette et oplæg dette lykkes ikke. Tror du så selv på du får folk til at betale for sådan noget ?
Dimsedut:At der ryger en enkelt pessimist eller to skader sgu nok helller ikke noget.
Ja det er din mening men tror næppe på Amino bruger den model ?
/allan