Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor Amino Plus ?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Allan Hansen:
Jeg ville føle mig godt taget i rumpen hvis jeg havde betalt for sådanne svare tider !

Det var da sjovt, sådan føler jeg mig slet ikke tørret af!

Jeg har benyttet Amino i siden 2004, og at jeg valgte at betale var absolut mest af respekt for det samlede resultat.

Dog syntes jeg det er en interessant holdning at have, at så snart det lige driller lidt, så er man blevet snydt. Alternativt så kunne man se problemerne opstået, fordi dette faktisk er et site som der konstant ønskes udviddet til det bedre, og der faktisk er en virksomhed bag debatten som tør rive pungen op og betale for udviklingen.Så snart man piller ved noget, så kan der gå noget skævt.

Allan Hansen:
Jeg ville finde det på plads Amino sendte en mail til alle aktive medlemmer om at i er opmærksomme på problemet og klart arbejder på mere serverkraft, ellers mister i da en masse gode iværksættere !

Først lige tak til Amino fordi jeg ikke får en mail hver gang der bliver arbejdet på noget, hvornår det afsluttetes, hvornår det koger, hvornår det er klar igen etc. Derefter sagt, så tror jeg om nogen at Amino græder over at nogen besøgende oplever en til tider langsom hjemmeside, dog vil jeg ikke tro der mistes særlig mange kernebrugere. At der ryger en enkelt pessimist eller to skader sgu nok helller ikke noget.

Jimmy

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:16
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej jimmy

Dimsedut:
Det var da sjovt, sådan føler jeg mig slet ikke tørret af!

jamen det er da bare fint du finder svartider som vi oplever ok du må have masser af tid Smile

Jeg har været på Amino 1 mdr så det jeg snakker om er nye som kommer til, så hvordan kan vi ny pive når det går skævt ?

Når nye som kommer til forsøger at oprette et oplæg dette lykkes ikke. Tror du så selv på du får folk til at betale for sådan noget ?

Dimsedut:
At der ryger en enkelt pessimist eller to skader sgu nok helller ikke noget.

Ja det er din mening men tror næppe på Amino bruger den model ?

/allan

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:41

Dimsedut:

Først lige tak til Amino fordi jeg ikke får en mail hver gang der bliver arbejdet på noget, hvornår det afsluttetes, hvornår det koger, hvornår det er klar igen etc. Derefter sagt, så tror jeg om nogen at Amino græder over at nogen besøgende oplever en til tider langsom hjemmeside, dog vil jeg ikke tro der mistes særlig mange kernebrugere. At der ryger en enkelt pessimist eller to skader sgu nok helller ikke noget.

For tiden er det dog lidt mere end bare til tider at amino er langsom.. Jeg oplever det i lange perioder stort set dagligt for tiden.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 28. Jul 09
Indlæg ialt: 79
Fra  eet godt navn Skrevet kl. 01:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vil nu ikke sige jeg har lagt mærke til ventetider. Måske laver jeg noget andet mens jeg venter på serveren?

Dog vil jeg if. med de 1000,00 kr. sige at hvis jeg skal betale for det, ville jeg nok sætte nogle andre krav til dette forum. En del handler om bruger etik.

Mange af de indlæg jeg bladre igennem er komplet uden værdi for mig som iværksætter/erhvervsdrivende. Jeg er som oftes herinde for at søge information, vejledning og inspriration til opgaver og lign.
Der sker så at jeg bliver nød til at bladre igennem mange, sikkert gode, indlæg med komplet intetsigende titler eller dicideret salgsannoncer.

Det er ikke det jeg søger her som sagt. Jeg betaler gerne de 1000,00 for kvaliteten men ikke for kvantiteten.

Serveren belastes af indlæg og jo flere indlæg der kommer jo mere kommer vi til at vente.

Måske kunne vi alle overveje inden vi trykker "ok" om titlen er sigende if til indholdet. Er indholdet relevant osv.

Ved godt jeg lyder som en sur tante og har også selv lavet indlæg som jeg gerne ville lave om, men det er ikke en "pege finger" men mere en reminder til os alle om at være mere kritisk om vores egne indlæg.
Har set mange gode fora blive forlagt af trofaste og til tider betalende brugere grundet dette.

Man kunne fra Aminos side evt oprette et særskilt forum til salg og de ting.

Thomas Kaarup

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 08:35

Miriam Frank:
Der sender de en sms, hvis der er forstyrrelser

God ide .... problemet er at det koster penge og efter som de fleste ikke betaler for brug af Amino (i modsætning til at være kunde hos Fullrate) er det jo lidt svært at få til og hænge sammen over det lange løb.

Lad os nu slå koldt vand i blodet, det kommer på plads inden for en dag eller to...er jeg rimlig sikker på...

Mvh

Perter

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 08:52

Jeg havde nu ikke lige tænkt, at Amino skulle sende en SMS  Smile  Det var ment som et eksempel på, at det er rigtig rart at blive informeret, når der er problemer, med noget man bruger meget (og som man er glad for at bruge)

At sende en mail eller informere via et eller andet på siden tager vel ikke så lang tid, hvis man lige tænker over det eller forbereder sig på det ... bare til en anden gang (gud forbyde det)

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 08:53

Allan, nu kan jeg lave andet end at sidde og vente når jeg har trykket på et link.

bacardil:
For tiden er det dog lidt mere end bare til tider at amino er langsom.. Jeg oplever det i lange perioder stort set dagligt for tiden.

Ja, og det er da også træls at man nogen gange skal vente 30-40 sek. for at komme ind og se et indlæg, men tænk på hvor træls det er for Amino! Der lyder jo nærmest en stemning om at Amino slet ikke gør noget for at det skal virke igen.

At jeg skrev i dette indlæg var nu nærmere for at belyse for Allan Hansen hvorfor jeg alligevel har det ganske fint med at betale de 1000,-. Man kunne jo også vende den om og sige at det blev aldrig lavet, hvis Amino ikke blev drevet som en forretning; hvem skulle så betale for at der sidder nogen og nørkler med sådan et problem dag og nat?

Jimmy

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 08:54

ok, jeg misforstod dig sikkert...sorry :-)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 09:27

Dimsedut:

Ja, og det er da også træls at man nogen gange skal vente 30-40 sek. for at komme ind og se et indlæg, men tænk på hvor træls det er for Amino! Der lyder jo nærmest en stemning om at Amino slet ikke gør noget for at det skal virke igen.

Det er nu mere synd for brugerne.

Dimsedut:

At jeg skrev i dette indlæg var nu nærmere for at belyse for Allan Hansen hvorfor jeg alligevel har det ganske fint med at betale de 1000,-. Man kunne jo også vende den om og sige at det blev aldrig lavet, hvis Amino ikke blev drevet som en forretning; hvem skulle så betale for at der sidder nogen og nørkler med sådan et problem dag og nat?

Hvis der ikke er penge så vil de nok skulle lave det om aftenen og amino køre så af h til om dagen, men som med alle andre virksomheder er der ikke overskud ved første dag, men pt. er det alligevel gratis at have plus, det tæller vist først fra 1 september som jeg husker det.

Men ser man på antallet af plus brugere er det jo ikke vildt set i forhold til antallet af trafaste brugere, venner af fora m.v. så det kan man jo overveje hvorfor.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 09:33

Så kan jeg lige indskyde at amino hos mig lige pt. er meget langsomt igen :) - Ikke for at presse nogen, jeg skal alligevel arbejde lidt så hvis det bare er hurtig igen om et par timer, så er det fint for mig.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)