Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor Amino Plus ?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Nu har jeg været på Amino i lidt over en mdr jeg har tænk og tænk om jeg skulle købe plus MEN!

Jeg vil godt lige starte med at sige jeg har prøvet at svare under tråden Langsom Amino? men med de svar tider kan jeg simpelthen ikke komme ind i tråden !

Så er det jeg spørger mig selv hvorfor skulle jeg spendere 1000kr på sådan noget ? Jeg kan til tider vente i op til 2 min. Jeg ved godt der er mange andre fordele som reklamer osv men de overskygges lidt af de svartider jeg oplever.

Er det noget Amino arbejder på ?

Jeg ville finde det på plads Amino sendte en mail til alle aktive medlemmer om at i er opmærksomme på problemet og klart arbejder på mere serverkraft, ellers mister i da en masse gode iværksættere !

Jeg ville føle mig godt taget i rumpen hvis jeg havde betalt for sådanne svare tider !

/allan

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 10:28

Allan Hansen:
Er det noget Amino arbejder på ?
Jeg ved at Amino arbejder på problemet, og jeg kunne forestille mig at det har rimelig høj priotet.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:30

Ja det håber jeg da, jeg kan ikke komme ind på den tråd der handler om emnet Geeked

/allan

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:31

Jeg synes både Martin og Jacob har været rimelig fremme i skoene i de sidste dage omkring deres problemer og herunder efterlysning af assistance.

Amino kunne måske overveje at sætte en servicemeddelelse op om, at der er kan være sporadiske problemer....

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:47

Henrik Krogh:
Jeg synes både Martin og Jacob har været rimelig fremme i skoene i de sidste dage omkring deres problemer og herunder efterlysning af assistance.

Tak Henrik

Jeg fandt så denne tråd

Fejl ved skrivning af nye indlæg

som jeg fik lov at læse Smile

/allan

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 10:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi er skam 100% klar over problemet. Og det har aller-højeste prioritet lige nu.

Vi har pt. en Server/IIS ekspert der går vores system igennem, så vi håber at det kan kaste noget lys over hele sagen.

Tro mig:

Vi er klar over det.

Det er ligeså irriterende for os som jer - nok mere for os, for dette er vores levebrød.

Vi beklager alle gener og forstyrrelser I oplever. Jeg er jo selv en "Internet-addict", og der er få ting i verdenen der er mere irriterende end en langsomt tråd. Og det mener jeg.

Jeg skal nok løbende holde jer orienteret.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:58

Hej Jacob

Det lyder godt, måske i alligevel skulle overveje det som Henrik forslår eller sende en mail til aktive medlemmer at der arbejdes på problemet.

/allan

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:24

Jeg er sådan set enig i at vi burde være bedre til at informere, men vi har hele tiden troet at løsningen lå lige om hjørnet og derfor har vores energi ligget i at løse problemet. Jeg håber vi får løst problemet i dag og at alt bliver fint.

Dbh Martin

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 16:41

Bare til info så har jeg i øjeblikket meget store problemer med hastigheden

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 21:22

Henrik Krogh:

Amino kunne måske overveje at sætte en servicemeddelelse op om, at der er kan være sporadiske problemer....

Det er muligt, men det opdager man jo kun, hvis man læser de tråde, der omhandler netop det emne.

Jeg er internet kunde hos blandt andre Fullrate. Der sender de en sms, hvis der er forstyrrelser. (Det er en god service og man får som regel beskeden, inden man selv opdager problemet)  Amino kan vel hurtigt sende en mail der oplyser om forstyrelser, så man ikke bare dropper ud og tror det er hos én selv problemet er.  Eller man kan oplyse om problemet ved indlog på samme måde som én af de flydende reklamer for Amino, som skal "fanges" for at få klikket væk.

Under alle omstændigheder bliver ens tålmodighed væsentligt forlænget, hvis man bare får lidt info.

Mange hilsner

Miriam

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)