tjoo ikke dårligt ;-) vi nærmer os og jeg vil da sove på den :-) men kom bare med andre og tak for rosen af mine kort ... jeanette |
godmorgen
tænkte på om man kan lægge billeder ind her eller ????
Jeanette
tjoo ikke dårligt ;-) vi nærmer os og jeg vil da sove på den :-) men kom bare med andre og tak for rosen af mine kort ... jeanette |
godmorgen tænkte på om man kan lægge billeder ind her eller ????
Jeanette |
Ja da - vi venter spændt på hvordan du ser ud Mvh Jesper
|
hihi nææ nej den fornøjelse for i ikke , vil jo ikke ødelægge jeres dag :-) |
hejsa er der slet ingen der kan komme med " Ideen " ;-)
jeanette |
hej igen Jeg skriver lige her et par ideer jeg selv har fået med jeres hjælp, :-) og så kunne jeg jo godt tænke mig at høre jeres meninger. Ideer:
Det var mine ideer lige nu og jeg vil jo gerne på en måde have noget logo /tegn ellere noget integreret i nanvnet. Håber at høre fra jer alle hjælpsomme amino´er :-) jeanette |
hejsa ideen er god nok :-) og der bliver tænkt, men havde nok håbet der var flere der kunne komme med deres meninger også om mine egne ideer :-) knuz Jeanette |
hejsa jeg vil sige tak for alles hjælp herinde i er bare nogle rigtig rare Amino´er :-) Dog har jeg stadig ikke fundet på noget navn og tror det må blive på standby så , selvom det er rigtig øv. der er dog nogle der har forslået Jeba da det er de 2 første i mit navn og min adresse , men ved ikke ? fik aj heller ide til logo men kan være det kommer en skønne dag.
tak til jer alle
|