Hvad med at kalde det Eckert-kort eller Ladefoged-kort |
Navnet Eckert synes jeg er rigtig godt i sig selv. Det kunne du have som det egentlige firma-navn og så tilføje ord alt efter hvilket produkt du arbejder med …
Hvad med at kalde det Eckert-kort eller Ladefoged-kort |
Navnet Eckert synes jeg er rigtig godt i sig selv. Det kunne du have som det egentlige firma-navn og så tilføje ord alt efter hvilket produkt du arbejder med … |
Helt enig Eckert er et rigtig godt navn til en kort-virksomhed. Eckert er også lettere at sige fremfor f.eks. Ladefoged. Eneste umiddelbare problem med Eckert er, at både .dk og .com er optaget, samt en lang række andre domæne-endelser. Der er dog andre brugbare endelser som måske kunne fungere, såsom Eckert.nu. Alternativer kunne være: Eckert-greetings Eckert-smile (forudsætter at det primært er kort der skal få folk til at smile)
|
Martin S. Heiselberg, Grafisk designer
Vi har selv en webshop, og legede også med ideen i selv at hoste det, men det er i de fleste tilfælde billigere at få det hosted ude, end bare strømomkostningerne ved at have en maskine stående tændt 24/7/365. Og så har de for det meste recourcer til at holde øje med det 24 timer i døgnet. Betalingskort behøver ikke være dyrt. Vi startede med bare dankort, visa/dankort igennem Epay som betalings modul leverandør, som kun kostede 99 om måneden, og dem bruger vi stadigvæk 3 år senere. Dog nu med alle betalingskort til kun 199 om måneden(mod, jeg tror 600 ved DIBS). Herudover er der selvfølgelig PBS, som tager lidt i oprettelse, men har nogle gange tilbud med gratis eller halv pris på oprettelse, som vi også har gjort brug af.
|
Mht logo, kan du se hvad andre har fået lavet, for ikke så mange penge: http://www.astada.com/designcontests/logo/ Navnet på shoppen kunne sagtens være Eckert, men som tidligere nævnt er .dk-domænet optaget, så der må nok en tilføjelse til. |
Hej Jeanette, hvad med Eckert Design (eller Eckert Design Cards) - det er rimeligt generelt, og åbner mulighed hvis du også vil lave andre ting end kort ? Lille fod er meget nuttet, men jeg tænker på børnesko, når jeg hører det - og kunne slet ikke forestille mig at det hang sammen med kort :-) Og jo, hvis du skal have en webshop, skal det være med kortbetaling, ellers smutter kunderne altså! Læs evnt Thorborgs E-pusher, den er rigtigt god til nystartede webshopejere. Held & Lykke, Pernille |
Pludseligt så kommer navnet - det er bare at prøve sig frem :-) Jeg tænkte på, at du kunne kalde det "Kort og Flot" (og dermed spille lidt på begrebet "Kort og godt". Men du laver kort, og jeg synes, at de er flotte - så hvorfor ikke Kort og Flot - ved Jeanette Ladefoged Eckert Og www.kortogflot.dk er ledigt. |
Hej med dig :-)