Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Interne links

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Jul 09
Skrevet kl. 15:50

- slet ingen der lige har et bud omkring
interne links?

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:21

Om det er ok i forhold til hvad?

Hvis du tænker i forhold til brugervenlighed, så syntes jeg ikke det er ok. Der er alt for mange links, og det er ikke til at overskue.

Hvis du tænker i forhold til søgemaskiner/SEO, så har det givetvis ikke den store effekt. For det første så bliver den type links ikke vægtet ret højt, og igen, så er der alt for mange. Det ville være bedre at have en 5-10 super relevante links i stedet.

Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 13:34

Lige for at supplere. Hvis du tænker på om Google vil "straffe" siden for det, så nej. Så længe man ikke skjuler noget, så er det hel i orden - men godt nok ikke særlig kønt ;)

Svendborg Webdesign - Design, programmering og søgemaskineoptimering.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:38

JEg har læst at man helst ikke skal have over 100 links på sine sider, er der virkelig noget negativt ved at have flere?

Her tænker jeg også interne

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:27

Bautik:

JEg har læst at man helst ikke skal have over 100 links på sine sider, er der virkelig noget negativt ved at have flere?

Du risikerer at de sidset bliver ignoreret, så sørg ihvertfald for at have de mindst betydningsfulde links sidst i koden. Det negative ved at have flere er at det er svært for dig at vide hvordan Google ser din interne linkning.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:16

Jesper Jørgensen:

Bautik:

Du risikerer at de sidset bliver ignoreret, så sørg ihvertfald for at have de mindst betydningsfulde links sidst i koden. Det negative ved at have flere er at det er svært for dig at vide hvordan Google ser din interne linkning.

Okey, Mange tak for forklaringen og håber ikke jeg afsporede emnet helt med mit spørgsmål, det virkede en smule oplagt  at spørge.:)

Mvh

Per Jespersen

Tilmeldt 27. Jul 09
Skrevet kl. 05:54

Flere har beskrevet af linkbuilding - indgående links - ikke må gå for hurtigt

Hvordan med interne links - gælder denne "regel" også her?

/fido

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)