Er interne links som opbygget nederst på denne side egentlig ok
|
- slet ingen der lige har et bud omkring
interne links?
Er interne links som opbygget nederst på denne side egentlig ok
|
- slet ingen der lige har et bud omkring |
Om det er ok i forhold til hvad? Hvis du tænker i forhold til brugervenlighed, så syntes jeg ikke det er ok. Der er alt for mange links, og det er ikke til at overskue. Hvis du tænker i forhold til søgemaskiner/SEO, så har det givetvis ikke den store effekt. For det første så bliver den type links ikke vægtet ret højt, og igen, så er der alt for mange. Det ville være bedre at have en 5-10 super relevante links i stedet. |
Lige for at supplere. Hvis du tænker på om Google vil "straffe" siden for det, så nej. Så længe man ikke skjuler noget, så er det hel i orden - men godt nok ikke særlig kønt ;) |
Svendborg Webdesign - Design, programmering og søgemaskineoptimering.
JEg har læst at man helst ikke skal have over 100 links på sine sider, er der virkelig noget negativt ved at have flere? Her tænker jeg også interne |
Du risikerer at de sidset bliver ignoreret, så sørg ihvertfald for at have de mindst betydningsfulde links sidst i koden. Det negative ved at have flere er at det er svært for dig at vide hvordan Google ser din interne linkning. |
Okey, Mange tak for forklaringen og håber ikke jeg afsporede emnet helt med mit spørgsmål, det virkede en smule oplagt at spørge.:)
Mvh Per Jespersen
|
Flere har beskrevet af linkbuilding - indgående links - ikke må gå for hurtigt Hvordan med interne links - gælder denne "regel" også her? /fido |