Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af domæne

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et domæne der hedder firmanavn.dk ... firmanavn har selv i mange år brugt firma-navn.dk som hjemmesiden adresse. Firma-navn.dk er nu gået konkurs og domænet er under kurrators administration.

Imellemtiden er firmanavn's faciliteter blevet overdraget til en ny forpagter, som ønsker at beholde navnet, men de kan ikke få firma-navn.dk udleveret uden at betale uhyrlige summer (udefineret).

Hvor meget kan jeg tillade mig at kræve for domænet?

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 14:33

Hej Mikkel,

Det kommer vel meget an på om det er et lille rengørings firma eller det nye cimbersterling.dk Smile

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:38

Jeg mener at sommerhuse.dk blev solgt for 50.000 kr., men det er svært at gætte på en pris, det afhænger jo af hvor vigtigt domænet er for dem. De kan jo f.eks. betille nytfirmanavn.dk for 39 kr. hos dk-hosmaster eller firmanavn.nu osv.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:42

Jeg er ikke ude på at tage røven på nogen ... men på den anden side set vil jeg heller ikke forære det væk, de blev i sin tid tilbudt at købe domænet (dengang billigt) men afslog. Så nu er tanken selvfølgelig at det ryger til det den slags normalt går for.

Det drejer sig om siden http:// w w w . s k i v e b a d e l a n d . dk

Lad venligst være med at skrive det som et klarbart link eller skrive det i et ord, da der ikke er nogen grund til at denne tråd ryger på på forsiden af Google, min indtægt på domænet fra adsense ligger på omkring 500kr om året.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:53

Måske er xxxxxx interesseret fandt et i i by , det er nok mest værd for dem Smile nu har jeg rette så det ikke er med hvorfor skrev du navnet  selv jeg undlod linket som du bad om , de kan jo finde på google vis du skriver navnet når du skriver det selv

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:56

Mikael christiansen:

Måske er xxxxxxxxxxxxx interesseret fandt et i skive by , det er nok mest værd for dem Smile

Tak fordi du netop gjorde præcis det modsatte af hvad jeg spurgt pænt om.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:00

jeg skrev ikke med linket i som du bad om du har skrevet navnet selvSmile

med undskyld med kunne du ikke have lade være med at skrive navnet selv , evt. skulle jeg slette med nok også bedst du sletter , nu har slettet regner selv med du også gør det samme for de kan jo google navnet , når du selv har skrevet navnet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 12:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

en 5-10.000 er vel en god pris for begge partnere uden det bliver for dyrt eller billigt. så har du fået 10-20års indtjening og de har fået deres domæne til en forholdsvis god pris?

det er nok det prisleje jeg ville lægge det i.:)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:15

GevinstGaranti:

Jeg mener at sommerhuse.dk blev solgt for 50.000 kr.,

Sommerhuse.dk blev solgt for 250.000 kr.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:18

Mikkel Mikjær Christensen:

Jeg har et domæne der hedder firmanavn.dk ... firmanavn har selv i mange år brugt firma-navn.dk som hjemmesiden adresse. Firma-navn.dk er nu gået konkurs og domænet er under kurrators administration.

Imellemtiden er firmanavn's faciliteter blevet overdraget til en ny forpagter, som ønsker at beholde navnet, men de kan ikke få firma-navn.dk udleveret uden at betale uhyrlige summer (udefineret).

Hvor meget kan jeg tillade mig at kræve for domænet?

Efter en tur i Klagenævnet for Domænenavne kan den nye forpagter vist få dit domænenavn kvit og frit.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)