Hej I en evig strøm af ideer kan det ikke undgås at få ideer man ikke selv ønsker forfølge. Dog kan de sagtens være af stor kvalitet og fuld af muligheder. Mit spørgsmål er om sådanne er noget værd, eller om det først rigtig er holdbart hvis man startet en virksomhed op omkring det? Eksempelvis fik jeg i nat(i forlængelse af mit speciale på ITU) en ide til et nyt computerspils-koncept, i størrelsesorden(for nu at tænke stort) med opfindelsen af en Nintendo WII. Kan med en sådan ide kontakte eksempelvis Nintendo og høre om de er interesseret? Er store virksomheder interesseret i den slags løse ideer, er man sikret med en hemmelighedsholdelsesaftale og vil det være mere sikkert at opsøge en dansk virksomhed som IO - Interactive? Er klar over at præsentationen skal være professionel og gennemarbejdet, men ønsker som sagt ikke selv hverken at producere eller dedikere mit liv til denne ide.
Håber nogen kan sige et par kloge ord og at dette kan afklare andre iderige personers spørgsmål
Bedste Hilsner Anders |
I tillæg til OP kan jeg også sige at:
Min hjerne og dens gode ideer står til rådighed for den bilige pris af: 995,- pr. mdr. + moms self.
Har ihvertfald pt. én ide som der kan tjenes skajsere på.
Hvad får køber? Eksklusivitet på alle gode ideer fra mit hoved.