Jeg har bemærket at der kører en tråd her på Amino, hvor en person vil skyde penge i projekter - han søger folk der har ideer/projekter, men som mangler kapital...
Ved ikke lige hvor tråden er, men prøv at kikke 2-3 uger tilbage.
Jeg har bemærket at der kører en tråd her på Amino, hvor en person vil skyde penge i projekter - han søger folk der har ideer/projekter, men som mangler kapital...
Ved ikke lige hvor tråden er, men prøv at kikke 2-3 uger tilbage.
Det er denne tråd (åbner i samme) hvor andre åbenbart mener jeg er for skeptisk, men det kan jo være f.eks. Martin ved noget jeg ikke ved.
Du kan evt. sende din forretningsplan og skrive lidt om responsen her.
Jeg har brugt mange år på begge sider af skrivebordet i forbindelse med forretningsplaner, mv. Der er ud fra min erfaring rigtigt mange parametre i spil, alt afhængig af dig, team, produkt, marked, økonomi, plan, osv.
På baggrund af dine sparsomme oplysninger er det svært at give andet end et overordnet svar. Gå ind på http://www.dvca.dk/sw7612.asp og kig medlemslisten igennem for emner. Check deres hjemmesider, kig på deres krav, referencer mv. og shortlist dine emner.
Jeg ville gerne være mere specifik, men har desværre for få informationer at bygge et mere brugbart svar på.