| Hej Jeg søger et LILLE program der kan redigere størrelse på billeder. Programmet må ikke koste mange penge, så det er ikke Photoshop eller lign. jeg søger. Programmet må selvfølgelig også gerne være gratis. Håber i kender til noget. På forhånd tak | 
 Debat
             Debat

| Hej Jeg søger et LILLE program der kan redigere størrelse på billeder. Programmet må ikke koste mange penge, så det er ikke Photoshop eller lign. jeg søger. Programmet må selvfølgelig også gerne være gratis. Håber i kender til noget. På forhånd tak | 
Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk
| Hej Christian 
 Du kan downloade programmet GIMP gratis fra nettet, det kan en helt masse ting og skulle efter sigende være et ret godt program. PICASA er også en mulighed. 
 vh. Pernille Bering reklamefotograf | 
| hej Jeg bruger noget som hedder Snagit, det er virkelig godt... mvh peter 
 | 
| Jeg kan også tilskrive mig GIMP. Det er et glimrende program. | 
| Hej igen Tak for jeres hurtige svar, jeg vil kigge lidt på programmerne :) Med venlig hilsen Christian | 
| Hej Christian Jeg har lige skrevet om et godt og gratis online billedredigerings program på vores blog. Du kan besøge siden direkte fra dette link. | 
Mvh Henrik Andersen
| Hej  skal det være nem billedredigering vil jeg anbefale Picasa Hvis du søger et program der kan lidt mere og du har tid til at sætte dig ind i det, så er Gimp som nævnes et godt bud. 
 Ellers kan jeg også anbefale de gratis programmer fra FreeSerifSoftware, hvor der både er programmer til billedbehandling og opsætning af tryksager mm. 
 Alle de nævnte programmer er gratis, men Serif har nogle nyere udgaver der kan købes for små penge. 
 mvh Thomas 
 | 
Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede
| Hej igen Tak for de mange henvendelser :) Er der nogle af disse programmer der har en funktion til at optage de handlinger man foretager sig i programmet. Sådan så hvis man har 100 billeder og skal lave den alle sammen x % mindre, behøver man ikke at gøre det ved hvert enkelt billede. Mvh Christian | 
| Ja - Som Thomas skriver, så kan Irfanview gøre det samme med mange billeder på een gang (f.eks. resize - enten i px eller procent, rotere billeder, ændre filtype osv. Du tilføjer bare alle dine billeder i listen, vælger de properties der skal ændres og trykker start. (Så vidt jeg husker hedder de "Batch Conversion" som findes i File menuen) mvh Jan |