Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 155
Fra  Madeby Marketing I/S Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer :)

Jeg har i tankerne, at lave min egen hjemmeside, men ved ikke hvor meget tid det tager at lave en, og hvor svært det er. Hvis vi fx tager udgangspunkt i en side som www.ungarbejde.dk - hvor lang tid tager en hjemmeside som den at lave, og hvor svær er den at lave. Jeg tænker på søgefeltet med byer og at man kan blive medlem osv. :) - Jeg har ikke meget erfaring.

håber på nogle gode svar. :)

Alexander

Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 08:56

At lave en hjemmeside som har flere tekniske udfordringer som ovenstående tager en del tid.

Jeg vil skyde på ca. 50 timer med en middel-erfaren programmør hvis alt skal laves fra bunden (database-system, ordenlige klassediagrammer, osv.). Det vil både kunne laves hurtigere og langsommere, men hvis du også vil have kvalitet vil jeg skyde på ca. 50 timer.

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Fra Vejle
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Madeby Marketing I/S Skrevet kl. 14:59

ok, hvad vil en pris ca. være for sådan en hjemmeside?

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 15:08

Det kommer an på kvaliteten af programmøren og det arbejde, vedkommende udfører.

En rigtig god programmør koster 1.200-1.500 kr. i timen plus moms, men du kan godt finde jævne programmører i niveauet 300-600 kr. i timen. Slutteligt kan du selvfølglig også godt finde "programmører" der sidder for 100 kr. i timen, men så er der ofte tale om studerende og lignende, der har det som hygge-geschäft.

Hvis vi tager udgangspunkt i de 50 timer nævnt ovenfor, så kan regnestykket se således ud:

God programmør = 50 timer * 1400 kr /time = 70.000 kr.

Jævn programmør = 50 timer * 500 kr. /time = 25.000 kr.

"Programmør" = 50 timer * 100 kr /time = 5.000 kr.

Forskellen er, hvor meget effekt du får ud af hver enkelt time, og det skal du tage højde for, når (hvis) du vælger programmør. Du får (som oftest) ikke samme kvalitet og arbejdsmængde ud af en "programmør", i forhold til den dyre, og tilsvarende dygtigere og mere effektive programmør. Omvendt skal du også huske, at i programmørbranchen følges kvalitet og pris ikke altid ad :-)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Vejle
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Madeby Marketing I/S Skrevet kl. 15:38

Okay, tak for hjælpen. Du har ikke nogle hjemmesider, hvor jeg kan se nogle forskellige udbyder, som kan infrie mine krav?

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 15:40

Jeg vil godt kunne lave en side som du efterlyser.

Kontakt mig på morten@mr-inc.dk

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 15:42

Hej,

Jeg vil tro at jeg godt kan hjælpe dig :)

Mit bud på sådan en opgave vil lyde på mellem 14-20.000 så hvis dette kunne havde din interesse er du velkommen til at kontakt mig på krii08@hotmail.com for mere information :)

mvh Kristoffer

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 15:46

Hej Alexander

Er det fordi du gerne vil gå i ungarbejder fodspor, og lave en jobportal til unge, hvis dette er tilfældet, så har vi en gammel side, vi aldrig kom ordenlig i gang med til salg. Den er tænkt som en portal hvor unge skal kunne finde studiejobs m.m., det er selvfølgelig op til køber, om siden skal have et nyt fokus område.

Men hvis det er en jobprotal du gerne vil starte, kan du købe en meget billiget ved os, siden er lavet, og du kan evt. købe et nyt design hos os, hvis du vil have noget i stil med Ungarbejder.dk, vores side, blev oprindeligt lavet for en Young Enterprise virksomhed, der vandt en del priser med siden, men da de blev studenter, ønskede de ikke at fortsætte med projektet, og siden er derfor overgået til os.

Skulle du være interesseret, skal du være meget velkommen til at kontakte mig på: Anders@memedia.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Madeby Marketing I/S Skrevet kl. 16:02
Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 16:06

Hej,

Vi har erfaring fra større sites, men vi er en gruppe af unge studerende. Derfor vil jeg mene at vores priser er meget attraktive, desuden vil jeg også mene at det er kvalitet det vi laver. Men angående vores erfaring vil jeg helst drøfte det over mail, så hvis du kunne skrive til mig på krii08@hotmail.com kan vi snakke om det :)

Mvh Kristoffer

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)