Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Det er lettest hvis du tager den over pm. Klik på brugernavn -> Send PM :)

Mvh.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 16:33

Vi har arbejdet med kunder så som: TietgenSkolen, YourCalendar og Jan og Bo Lystfiskershop (Danmarks største kæde inden for , og en masse mindre virksomheder. Jeg kommer oprindeligt fra et mindre Design studie, men har arbejdet hos MeMedia det sidste halve år. Senest har vi lavet denne side, som stadig er i de tidligste stadie:

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 17:15

Hej Alexander,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud til dig fra det tilsendte materiale.

IndoSoft er en dansk IT-virksomhed beliggende på Bali i Indonesien, vi arbejder for flere danske IT/Media firmaer, Vi har dygtige programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

Fra helsinge
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:00

hej Alexander

hvis du sender en mail til andreashjorth@projectwee.dk med nogle flere detaljer vil jeg godt give et tilbud på den opgave, levere god kvalitet til rimelige penge

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 12:21
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)