Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønsked - giv din mening til kende!!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Jeg kunne kun se 3 produkter har du ikke flere ? , jeg tror der ville komme flere kunder vidste der var lidt at vælge imellem .Smile

Jeg kunne se den gule trekant på alle sider , som viser der er fejl på siden.

Indtil videre er der kun 2 produkter... Det er vores speciale - der vil nok blive tilføjet mere med tiden.. Vores hoved interesse ligger på belysnings produkter som fakler, terassevarmere :)

Der er lidt wc3 valid probs.. Men det er få !!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:46

[quote user="Kim Gam-Jensen [tropefisk.dk]"]

Der er vist flere sider, der trænger til lidt korrekturlæsning. F.eks. "Om os", og "Spørgsmål og svar". Der er en del grammatikfejl, men endnu værre en del stavefejl. Det værste er dog nok stavefejlene på forsiden.

Jeg vil klart anbefale at få hele jeres side checket igennem. Jeg forholder mig ikke til den grafiske del; udelukkende til teksten - og her er der en del, der halter. Få det ordnet, og siden vil fremstå en del mere seriøst.

[/quote]

Der er ikke blevet læst korrektur på det hele sofar - men er helt sikkert i top på min 2do liste..!!

Men godt du påpeger det!!!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:48

internetUdvikler:

En af mine kæpheste er valid html-kode. Der er desværre ikke mange som tager det så alvorligt. Men det er altså godt ifht. en del ting og sager der handler om websnedkeri.

Du kan validerer din kode her:
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.panikej.dk%2F&charset=(detect+automatically)&doctype=Inline&group=0

Jeg ved der er få steder der er lidt rod med koderne.. Men det er forskellige afhængelig af hvem man spørger hvor vigtigt det er.. Min hoved interesse ligger i at jeg bliver synlig på de søgeord jeg har interesse i - og dette kan godt lade sig gøre selv om der er små fejl i koden...

Men rigtigt fint du nævner det - det ville nok blive lavet i en nær fremtid...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49

Hvis der er flere der ønsker at kommentere noget på siden - hører jeg gerne !!!

Fra Egtved
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:01

Hej Lars

Lidt feedback:

Når tilmeldingen til nyhedsbrevet kommer på forsiden, så fortæl lidt om hvad nyhedsbrevene kommer til at indeholde. Du kunne måske i nyhedsbrevene fortælle lidt om vedligehold af "rustfrit" stål eller hvordan tænder jeg op i en pejs...osv. det kunne inspirer til at tilmelde sig.

Der mangler flere produkter, husk følgeprodukterne. Produkter som olie, tændstikker (måske ikke helt almindelige tændstikke) optændingsbriketter.

Mvh. Rudi

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27

Rudi H. Sørensen:
Når tilmeldingen til nyhedsbrevet kommer på forsiden, så fortæl lidt om hvad nyhedsbrevene kommer til at indeholde. Du kunne måske i nyhedsbrevene fortælle lidt om vedligehold af "rustfrit" stål eller hvordan tænder jeg op i en pejs...osv. det kunne inspirer til at tilmelde sig.

Det syntes jeg er en vildt go' ide !!! Det vil sikkert inspirere folk at tilmelde sig i større grad.. Skal det stå øverst på siden - eller i bunden? Hvad virker bedst?

Rudi H. Sørensen:
Der mangler flere produkter, husk følgeprodukterne. Produkter som olie, tændstikker (måske ikke helt almindelige tændstikke) optændingsbriketter.

Ja jeg er ikke nået hen over komplementær produkterne endnu - men vil da helt sikkert være noget der skal på ASAP - for at generere mer salg.

Tak for de gode input Rudi =)

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 10:32

Hej Lars. 

Tillykke med den nye side. 

Jeg har dog nogle pointers. 

Dine produktbilleder er ikke gode nok, i forhold til min forventning af sådan nogle. Et luksus fakelsæt bør vises så man i det mindste kan se faklerne. Det kan løses ved at tage nogle nærbilleder af fakkelsættet med en Makro-indstilling (langt de fleste kameraer har denne funktion i dag), og "gemme" det fulde billede af hele fakkelsættet til dem der bare gerne vil se det hele. 

Din appetitvækker billede skal bare vise hovedet af fakelen tæt på. 

din bestillingformular, er ud fra et usabillity synspunkt, alt for omfattende. Overvej om du ikke har en bedre funktion ved at lade folk bare indtaste Navn email / tlf, hvorefter de bliver kontaktet af dig for at få de sidste oplysninger.

Det er min erfaring at lange bestillingsformularer som den der slår 50-60% af din potentielle salg ihjel. Gør det nemmere at bestille - og oplysninger som adresse og cvr nummer er folk meget mere villige til at give når de snakker med en levende person, efter de selv har taget "aktion" at bestille. Det giver også en personligt relation til dit firma. Det er selvfølgelig dyrere med telefonisk kontakt, men i en startfase hvor ordrene normalt ikke hænger på træerne, er det en rigtigt god ide. 

-Karsten

Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 12:20

Måske ville lidt farver varme siden lidt op :-)

Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 12:21

Måske ville lidt farver varme siden lidt op? :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:28

Karsten Lund:
Din appetitvækker billede skal bare vise hovedet af fakelen tæt på. 

Mener du som dette http://www.panikej.dk/wp-content/uploads/ekslusive-fakler.jpeg

Karsten Lund:
Dine produktbilleder er ikke gode nok, i forhold til min forventning af sådan nogle. Et luksus fakelsæt bør vises så man i det mindste kan se faklerne. Det kan løses ved at tage nogle nærbilleder af fakkelsættet med en Makro-indstilling (langt de fleste kameraer har denne funktion i dag), og "gemme" det fulde billede af hele fakkelsættet til dem der bare gerne vil se det hele. 

Slideren bliver også fjernet på forsiden - da billederne bliver små og ikke særlig pæne i den størrelse. Så det skader mere end det gavner.

Men du har absolut ret.

Karsten Lund:
Det er min erfaring at lange bestillingsformularer som den der slår 50-60% af din potentielle salg ihjel. Gør det nemmere at bestille - og oplysninger som adresse og cvr nummer er folk meget mere villige til at give når de snakker med en levende person, efter de selv har taget "aktion" at bestille. Det giver også en personligt relation til dit firma. Det er selvfølgelig dyrere med telefonisk kontakt, men i en startfase hvor ordrene normalt ikke hænger på træerne, er det en rigtigt god ide. 

Det kan jeg godt se din pointe i. Jeg har allerrede skåret bestillings formularen ned til 3 trin under produkt siderne. Samt under siden "bestillings" er der 4 og 5 trin. For at gøre dem mere bruger venlige som du siger..

Jeg vil helt klart bruge dit råd med telefonisk kontakt med kunderne - da det også er lidt "dyre" produkter - vil jeg selvfølgelig også give kunderne en så god behandling som mulig.

Tak for de mange fine råd, er jeg super glad for...

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)