Pånuværende tidspunkt overvejer jeg at fjerne slideren der er i toppen af siden - da jeg syntes den ikke er særlig brugervenlig? Hvad syntes i?
Det kan jeg godt forstå. På mig virker den forvirrende - kan ikke nå at læse hvad der står.
Lars Mathiesen:
Jeg syntes også siden trænger til at blive frisket lidt op med nogle farver eller noget - for at give siden lidt liv. Har i nogle forslag til dette?
En måde at lave en farvepalet på er at kører photoshops pixelate -> mocaic filter med en stor cell size på et foto. På den måde kan få nogle forskellige farver som passer godt sammen. Bagefter skal du så tage stilling til hvilke farver der skal bruges til hvad links, baggrundsfarve, tekster o.s.v.
Det kan jeg godt forstå. På mig virker den forvirrende - kan ikke nå at læse hvad der står.
Det var også min fornemmelse at det var bedre at fjerne den.
internetUdvikler:
En måde at lave en farvepalet på er at kører photoshops pixelate -> mocaic filter med en stor cell size på et foto. På den måde kan få nogle forskellige farver som passer godt sammen. Bagefter skal du så tage stilling til hvilke farver der skal bruges til hvad links, baggrundsfarve, tekster o.s.v.
Det lyder lidt advanceret - er der nogen nemmere måde? Har du nogle forslag til farve valg - eller andet som ville kune skabe noget spil på siden?
Hvis du mener det alvorligt med det nyhedsbrev og vil have en mailliste at være i dialog med, så se og få den boks om på side et -gerne der, hvor du har din slide nu.
Læg den på alle sider, så det tydeligt fremgår at du vil have dem til at signe op.
kh.
Sophie
MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore
Skal der i øvrigt ikke stå "Ekslusivt brugskunst fra Danmark" i stedet for "Ekslusivt brugskust fra Danmark"
Der er vist flere sider, der trænger til lidt korrekturlæsning. F.eks. "Om os", og "Spørgsmål og svar". Der er en del grammatikfejl, men endnu værre en del stavefejl. Det værste er dog nok stavefejlene på forsiden.
Jeg vil klart anbefale at få hele jeres side checket igennem. Jeg forholder mig ikke til den grafiske del; udelukkende til teksten - og her er der en del, der halter. Få det ordnet, og siden vil fremstå en del mere seriøst.
Jeg kunne se den gule trekant på alle sider , som viser der er fejl på siden.
En af mine kæpheste er valid html-kode. Der er desværre ikke mange som tager det så alvorligt. Men det er altså godt ifht. en del ting og sager der handler om websnedkeri.
Du kan validerer din kode her:
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.panikej.dk%2F&charset=(detect+automatically)&doctype=Inline&group=0
Hvis du mener det alvorligt med det nyhedsbrev og vil have en mailliste at være i dialog med, så se og få den boks om på side et -gerne der, hvor du har din slide nu.
Læg den på alle sider, så det tydeligt fremgår at du vil have dem til at signe op.
Jeg vil helt klart få fjernet slideren - så snart jeg får fat i min webdesigner :) og få sat nyhedsbrevet frem på forsiden også.