Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønsked - giv din mening til kende!!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Aminoer.

Jeg kunne godt tænke på noget feedback på www.panikej.dk

Pånuværende tidspunkt overvejer jeg at fjerne slideren der er i toppen af siden - da jeg syntes den ikke er særlig brugervenlig? Hvad syntes i?

Jeg syntes også siden trænger til at blive frisket lidt op med nogle farver eller noget - for at give siden lidt liv. Har i nogle forslag til dette?

Hvis i har andet på hjertet så skriv det endelig :)!!

Håber du gider ta' dig tid til det !!

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:07

Hej Lars

Lars Mathiesen:
Pånuværende tidspunkt overvejer jeg at fjerne slideren der er i toppen af siden - da jeg syntes den ikke er særlig brugervenlig? Hvad syntes i?

Det kan jeg godt forstå. På mig virker den forvirrende - kan ikke nå at læse hvad der står.

Lars Mathiesen:
Jeg syntes også siden trænger til at blive frisket lidt op med nogle farver eller noget - for at give siden lidt liv. Har i nogle forslag til dette?

En måde at lave en farvepalet på er at kører photoshops pixelate -> mocaic filter med en stor cell size  på  et foto. På den måde kan få nogle forskellige farver som passer godt sammen. Bagefter skal du så tage stilling til hvilke farver der skal bruges til hvad links, baggrundsfarve, tekster o.s.v.

-håber du kan bruge mit input   :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:41

internetUdvikler:
Det kan jeg godt forstå. På mig virker den forvirrende - kan ikke nå at læse hvad der står.

Det var også min fornemmelse at det var bedre at fjerne den.

internetUdvikler:
En måde at lave en farvepalet på er at kører photoshops pixelate -> mocaic filter med en stor cell size  på  et foto. På den måde kan få nogle forskellige farver som passer godt sammen. Bagefter skal du så tage stilling til hvilke farver der skal bruges til hvad links, baggrundsfarve, tekster o.s.v.

Det lyder lidt advanceret - er der nogen nemmere måde? Har du nogle forslag til farve valg - eller andet som ville kune skabe noget spil på siden?

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 22:50

Hej Lars

Hvis du mener det alvorligt med det nyhedsbrev og vil have en mailliste at være i dialog med, så se og få den boks om på side et -gerne der, hvor du har din slide nu.

Læg den på alle sider, så det tydeligt fremgår at du vil have dem til at signe op.

kh.

Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 09
Skrevet kl. 23:45

Hej igen Lars

Her er et par  nuancer du kan forsøge dig med i din menu og og øvrige grafik:

#4e6560    #446035    #463d44   #6B6A53

Skal der i øvrigt ikke stå "Ekslusivt brugskunst fra Danmark" i stedet for "Ekslusivt brugskust fra Danmark"

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:00

Jeg kunne kun se 3 produkter har du ikke flere ? , jeg tror der ville komme flere kunder vidste der var lidt at vælge imellem .Smile

Jeg kunne se den gule trekant på alle sider , som viser der er fejl på siden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 01:25

internetUdvikler:

Skal der i øvrigt ikke stå "Ekslusivt brugskunst fra Danmark" i stedet for "Ekslusivt brugskust fra Danmark"

Der er vist flere sider, der trænger til lidt korrekturlæsning. F.eks. "Om os", og "Spørgsmål og svar". Der er en del grammatikfejl, men endnu værre en del stavefejl. Det værste er dog nok stavefejlene på forsiden.

Jeg vil klart anbefale at få hele jeres side checket igennem. Jeg forholder mig ikke til den grafiske del; udelukkende til teksten - og her er der en del, der halter. Få det ordnet, og siden vil fremstå en del mere seriøst.

Held og lykke fremover.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 09
Skrevet kl. 09:46
Mikael christiansen:
Jeg kunne se den gule trekant på alle sider , som viser der er fejl på siden.

En af mine kæpheste er valid html-kode. Der er desværre ikke mange som tager det så alvorligt. Men det er altså godt ifht. en del ting og sager der handler om websnedkeri.

Du kan validerer din kode her:
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.panikej.dk%2F&charset=(detect+automatically)&doctype=Inline&group=0

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:41
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Sophie Hovdekorp:

Hvis du mener det alvorligt med det nyhedsbrev og vil have en mailliste at være i dialog med, så se og få den boks om på side et -gerne der, hvor du har din slide nu.

Læg den på alle sider, så det tydeligt fremgår at du vil have dem til at signe op.

Jeg vil helt klart få fjernet slideren - så snart jeg får fat i min webdesigner :) og få sat nyhedsbrevet frem på forsiden også.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:42
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

internetUdvikler:

Her er et par  nuancer du kan forsøge dig med i din menu og og øvrige grafik:

#4e6560    #446035    #463d44   #6B6A53

Der er lidt at arbejde ud fra - tak :)

internetUdvikler:

Det er hermed rettet - det var vist gået lidt hurtigt..

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)