Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du hjælpe Glenn ?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

brander eller brænder i tredje afsnit eller begge dele?

fin side glæder mig til at køre dig på klingen igen?

er nemlig stadigvæk ikke enig i at alle kan sælge! dvs. sælge så man kan leve af det!

hehe keep up the good work

mvh omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:34

Beklager til alle læser, jeg kan se, at jeg tidligere har trykket 2 gange "ok" for at sende svar Angry

Det lyder super, at det går den rigtige vej for dig. Yes

Det med links sektionen er jeg spændt på, hvad andre syntes ?

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 22:05

Sidder her en lørdag aften med hovedpine og feber. Havde egentligt lovet mig selv at jeg ikke skal lave noget arbejdsrelateret før jeg er helt frisk igen, men men men.... Synes lige du skal have 2/3 ideer til forbedringer på din nye blog.

1) Hvor er Glenn? Det er en personlig blog - du vil nok gerne nå ud til - og fange - så mange som muligt. Du har gjort lidt ud af at få taget et portrætbillede - så hvorfor bliver det ikke brugt på dit site?

2) Ejendomsmæglere har 3 gyldne ord de lever efter, nemlig "beliggenhed" "beliggenhed" "beliggenhed". Kan man ikke sige at for blogs etc. så er det "referencer, referencer, referencer"? Hvad med at få et link til et par udtalelser ind på shoppen?

3) Et sidste forslag. Du kommer jo med nogle rigtig gode forslag og råd på bloggen. Det er super inspirerende. Nogen gange savner jeg dog en mere praktisk tilgang til teorien. Det er fedt at vide at vide at man skal variere sin kommunikation afhængigt af om personen handler ud fra et tryghedsbehov, eller et egoistisk behov. Men hvordan gør man præcist det? Indimellem savner jeg nogle eksempler, som jeg tror vil give mig en meget bedre forståelse for hvordan man bruger teknikkerne.

Du kunne jo eventuelt bruge nogle cases fra nogle af os du hjælper. Det kunne fx være et før/efter resultat af et salgsbrev som du har givet respons til.

blot en idé Smile 

Hilsen Morten

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:32

Hej Glenn,

Jeg synes det er et superflot layout, men jeg er ikke så glad for links/menu'en i bunden. Det forekommer mig ikke naturligt at kigge i bunden - med mindre jeg leder efter en fysisk adresse, telefonnummer eller e-mailadresse.

Jeg er stor tilhænger af 3-kolonne layouts (alternativt 2 kolonner med en top-menu, og hvor højre kolonne fungerer som artikelområde).

My 5 cents :o)

mvh

Jan

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:58

Hej Morten.

Tak for din feedback samt forslag. Som Henrik altid siger "I love it" Big Smile

1) Jo, mit smukke billede kommer frem under "Om Kibsgaard". Dette skyldes at der findes jo ingen rigtig forside på en blog. Folk kommer til via et link med relevant indhold feks. google eller RSS-feeds.

2)Referencer, havde jeg tænkt på, når man klikker i bunden på de forskellige navne. Men der er vist muligheder for mere synlighed. GOOD POINT.

3) Hæ hæ.. lagde du mærke til min lille "klik her" reklamen. Den indholder lige præcis det du efterlyser og du får den helt gratis. For jeg er selv død træt at disse "salgstræner" som kun prædiker men intet indhold har. Derfor har jeg også generelt et konkrekt brugtbart værktøj i mine indlæg.

Det sidste, har jeg med i mine planner, når man klikker på "Lige nu", som kommer til at handle om hvem jeg samarbejder med og om hvad. En slags dagbog om man vil. Dette giver læseren mulighed for "hands on" inspiration til deres egen virksomhed.

Jeg ser frem til din næste PM, om dit projekt "golf". Vi ses.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:01

Hej igen Omar.

Ja, stavefejl igen Angry

Hvis du er iværksætter, så lever du af at sælge dig selv i det mindste. Ergo du er sælger, men måske bare ikke i din defination.

Jo tak, det vil jeg gøre.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:05

Hej Jan.

Ja, jeg ved godt at opsætningen er uvant. Men jeg håber ikke at denne opsætning vil skræmme læserne væk. Angel

Lad os se, hvad de andre siger til det.

Tak fordi du lige gad og give dine 5 cents.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:29

Hej gen-igen.

Lige inden jeg smutter på sommer ferie Cool så har jeg prøvet at imødekomme den super kritik jeg har modtaget.

Så her er rettelserne med visning af opbygningen af min kommende wordpress Blog.

Hvad syntes I ?

Have en fantastisk dag.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)