Jeg ved ikke hvor i (Thomas og Mikkel) har jeres viden fra.
Jeg ved godt 'at man siger' - og har hørt flere eksperter sige det.
Men har i eventuelt en artikel så hvor det direkte står og hvor kan jeg blive klogere på emnet så?
Ellers kan i overbevise mig, ved at tage min placering på 'danske mobiler' det skal i være meget velkomne til.
Men husk på, at når i gør det, så bruger i en masse tid på det - jeg har bare købt et domæne til 50 kr.
Så hvis jeg nu brugte lige så langt tid som i vil gøre + mit domæne, jamen så har jeg igen første pladsen, fordi domænet giver den ekstra værdi.
Jeg har prøvet med mange forskellige domæner, både som pegninger, A og URL forwards og med webhotel/minisites - og min erfaring er:
- Minisites er meget mere effektive, men de mister ligeså hurtigt deres værdi (som en skriver; de skal opdateres jævnligt, for at blive taget seriøse)
- Domæner alene er ikke så høj værdi, men tilgengæld mister de ADLRIG den værdi, og hvis du ejer poolbord.dk og folk søger på poolbord, så har det selvfølgelig en højere værdi end en der ikke har et domæne med ordet poolbord.
Og både Mikkel og Thomas må give mig ret i at det virker - det jeg har vist i indlæggene herover - og nogle af dem har virket i 2 år.
Funktionen i Dandomain er netop lavet til at udelukke domæner med samme indhold.