Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I Viska.dk?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Skovlunde
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Er der nogen af jer der kender eller har erfaring med firmaet Viska?

Jeg er blevet kontaktet af firmaet Viska som tilbød mig at blive skrevet ind i deres kartotek som fotograf for ca. 2000 kr. for en kort prøveperiode. Derefter ville prisen stige.

Det jeg fik ud af samtalen var at de er et firma der "parrer" virksomheder med kunder når de får en opgave ind ad døren. Men af en eller anden grund kunne eller ville telefonsælgeren ikke sende mig noget skriftligt materiale om tilbudet, og jeg har det meget dårligt med at sige ja til noget over telefonen når jeg ikke har haft mulighed for at danne mig et indtryk af det først.

Men umiddelbart lyder det jo interessant. Især fordi de på deres side ikke tager imod opgaver for under 5000 kr og ikke selv tager en del af kagen. Det lyder jo som en okay måde at få lidt nye kunder på.

Deres website giver dog ikke helt nok information til at jeg vil sige ja, så derfor vil jeg høre om der er nogen af jer der kender til virksomheden? Eller evt. har gode eller dårlige erfaringer med noget lignende?

På forhånd tak.

Birgitte

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 18:37

FriskFoto:
2000 kr. for en kort prøveperiode. Derefter ville prisen stige.

Alarm nr. 1

FriskFoto:
af en eller anden grund kunne eller ville telefonsælgeren ikke sende mig noget skriftligt materiale om tilbudet

Alarm nr. 2

FriskFoto:
ikke selv tager en del af kagen

Alarm nr. 3

FriskFoto:
eres website giver dog ikke helt nok information til at jeg vil sige ja

Alarm nr. 4

Fire alarmklokker i mine øjne - jeg ville slet ikke overveje at sige ja :-)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:41

Haha. En af mine venner arbejder der. Jeg anede ikke der var et svindel nummer. Hehe, så fik man det med. 

Jeg vil dog lige sige, at jeg er helt enig i at det lyder MEGET fishy!

Fra Skovlunde
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 19:06

Tak for jeres svar. Det er godt at høre at det ikke kun er mine alarmklokker der ringer.

De får pænt at vide jeg ikke er interesseret :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15008
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:16

Malte Hvid:

Jeg anede ikke der var et svindel nummer. Hehe, så fik man det med. 

Er det ik en forkert konklusion, at lave efter en sølle tlfsamtale, og uden nogle beviser? Jeg skal ik forsvare firmaet, men der kan være sket en fejl eller misforståelse.

Så at kalde nogle svindlere uden bevis, er måske ik den mest hensigtsmæssige udtalelse, hverken for dig eller dem.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15008
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:23

Malte Hvid:

Fashion-Seller:

Malte Hvid:

Jeg anede ikke der var et svindel nummer. Hehe, så fik man det med. 

Er det ik en forkert konklusion, at lave efter en sølle tlfsamtale, og uden nogle beviser? Jeg skal ik forsvare firmaet, men der kan være sket en fejl eller misforståelse.

Så at kalde nogle svindlere uden bevis, er måske ik den mest hensigtsmæssige udtalelse, hverken for dig eller dem.

Nej, det har du helt ret i. Men det lyder da mærkeligt, den måde de kører deres forretning.

At gøre tingene anderledes, eller køre noget på en mærkelig måde, har intet med svindel at gøre. Du skal bare være opmærksom på at injurier er noget slemme noget at komme ud i...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 2. May 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:36

Hej. Jeg vil sige pas på, pas på VISKA , CBA, ITFAGREGISTER. Viska en en af annoncehajer ( svindler ). Jeg  lukker mit firma  pga annoncehajer, de har tømt min konto.

Jeg er en, der er deprimeret med   tusindevis krunder gælde!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 16:48

Er vi kede af at hører.

Men tak for advarslen.

Viska tromlede ellers frem på google, så troede de kunne levere varen, men er åbentbart bare endnu et svindlerfirma der render med vores penge, dem er der efterhånden en hel del af på nettet.

Tilmeldt 8. Oct 09
Skrevet kl. 23:30

Hej..

Hold jer langt væk.

De står også bag udbudnu.dk som de har lukket ned..
De betaler ikke deres regninger. og man kan ikke få fat i ledelsen i firmaet.

Der er SÅ mange advarselslamper der blinker for mig.. den første er helt klart at jeg kun kender til dem via det firma jeg arbejder for...
og jeg er endda i målgruppen.

jeg kan ikke se dem få held med deres foretagende. hvis jeg skulle have brug for en håndværker, så ville jeg, ligesom næsten alle andre, søge på google, tage kontakt til de relevante firmaer og finde priser.

Jeg ville aldrig lade et firma som jeg ikke kender, tage kontakt til nogle vilkårlige håndværkere for mig...

anyways, det er bare min holdning.
Håber ikke der er nogen der brænder nallerne alt for meget på dem...

Tilmeldt 12. Nov 09
Skrevet kl. 13:19

Kære Birgitte,

Hold dig langt væk fra dem!!!! Det er et fusker foretagende..... Er selv blevet snydt for små 10.000 kr ex moms :-(

Og jeg har hørt fra flere kollegaer i branchen at det er nogle garvede annoncehajer der igen er på spil og prøver at hive en masse penge ud af folk!!!!

Se mere inde på hajnettet.dk der er flere der er blevet snydt og jeg er selv blevet nødsaget til at politianmelde dem! Så de er helt sikkert under obeservation.

mvh

Sanne

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)