Ømmm er det her ikke et offentligt forum ?
Jo, men derfor behøver man ikke bruge en jobtråd til at diskutere MLM - til det formål findes der et helt forum.
Jeg tror et eller andet sted vi alle har forstået Brian søger arbejde, sidder der så nogle som kan bruge ham skal de vel nok kontakte ham, hvad er der så galt i man diskutere et emne som faktisk er relevant for tråden ..... åbenbart så relevant vi fik Brians mening om dette så der er ikke noget som ikke er godt for noget.
Jeg synes rimelig hurtigt at Brian markerede sig og sagde at det ingen interesse havde, så er det vel ingen grund til at diskutere hvorvidt tilbudet var godt/skidt, for det var uinteressant.
Kan man det ?
Jeg synes det er godt der kommer grønsager med bøffen der med sagt syntes jeg også det er på sin plads man tager en diskussion hvis det er et relevant emne som passer til tråden, det er da sund med en masse holdninger til tingene.
At så sprog bruget her på Amino ikke altid lige overholder hvad jeg kalder god skik.tjaa det må være op til alle de flittige Amino moderatorer at holde styr på.
Ja, man kan godt komme for langt ud - det er når man rammer det punkt hvor det er usagligt og uinteressant.
Jeg synes et offentlig forum er en rigtig god ting, ligeledes det faktum at alle kan give inputs - men for mig er det bare irriterende hvis folk poster indlæg uden værdi - det bliver ingen klogere af.
F.eks.
Mikkel Mikjær Christensen:
Hvorfor skulle man ikke kunne tjene penge på MLM?
Det kan man bare ikke, og sådan er det!
Google lidt på Amino hvis du gerne vil have en mere detaljeret forklaring :)
Det er jo faktisk forkert hvad Mikkel siger og det virker temmelig arrogant hvis du spørger mig. Jeg kender mennesker som tjene penge på MLM, men det er bestemt ikke noget jeg gider selv - men det kan altså sagtens lade sig gøre.
Efter denne (og mange andre urelevante indlæg) skriver Brian:
Vil gerne frabede mig en anden debat som jeg kan se der foregår i min tråd. Tak på forhånd.
Og nej er ikke interesseret i MLM ;)
Det synes man at folk burde forstå og herefter droppe den fjollede diskussion, men det bliver fortsat. I må endelig sige til hvis i fortolker ovenstående indlæg anderledes end mig.