Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop ERFA gruppen, er en succes.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Alle

Jeg vil lige have lov til at prale med den succes der er startet her på amino. Vi var igår 12 webshops ejere samlet i mine lokaler i Gørding (Esbjerg) for at give og tage af hinandens erfaringer.

Der var deltagere med fra Nordjylland og Sjælland og det var turen værd!

Sådan gik det:

Vi startede kl. 16:00 med networking og erfaringsdelinger. Snakken gik på shopsystemer, kundeoplevelser og alt hvad der hører sig til at drive en webshop.

Kl. 16:30 åbnede Dan fra www.emballagebureauet.dk med 30 fortælling om emballage og forsendelse. Interessant indlæg med masser af erfarings delinger.

kl. 17:00 Startede første feedback runde, hvor vi var opdelt i 3 grupper af 4 shops. Vi havde alle forberedt feedback af hinandens shop, og det var her man skulle sidde i den varme stol, være stille og tage i mod ros/ris fra de andre.

kl 18:30 havde vi spist aftensmad og Michael fra www.op.dk fortalte om søgeordsanalyse og statestik for webshops. Michael er knald dygtig, og åbnede øjnene for mange shops ejere, med de muligheder der ligger i emnerne...inkl mig selv.

kl. 19:15 til 2100 gennemførte vi de sidste 3 feedback runder, og tiden tror jeg vi alle gerne vil have haft mere af.

kl. 21-21:30 Fortalte Morten fra www.kondomaten.dk om det fantastiske og endnu ubrugte våben, der hedder Google website optimizer. Nøj hvor kan man gøre store forskelle for sig selv og sin shop, med det værktøj.

Hvad fik vi ud af det?
Først og fremmest fik vi alle en lang liste med forslag til ændringer, fejl og ideer med hjem.
Dernæst fik vi inspiration til at arbejde med nye områder, som fx statestik og test.
Sidst og ikke mindst har vi alle nu 11 andre kollegaer som vil hjælpe hinanden med at blive bedre og undgå fejl i fremtiden.
Istedet for at sidde med sin egen shop i sin egen lille verden, er der nu mulighed for sparring med andre, der sidder i samme situation.

Hvornår mødes vi igen?
Den 6 november kl. 11 i Nordjylland
har vi planlagt det næste møde.
Konklusionen fra første møde i aftes var ganske enkelt.....at vi skal se mere til hinanden. Derfor har vi valgt at starte tidligere, så der er mere tid.

Hvordan kommer du med i ERFA gruppen:
ALLE med webshops er velkomne til at deltage. Der er ingen max. på gruppen og vi vil meget gerne have flere med i gruppen. Så grib knoglen og ring til mig: 70267744 eller send mig en mail info@sikkerhedseksperten.dk , så kommer du med til det næste møde.

Afslutningsvis vil jeg takke alle deltagerne for at give så meget erfaring væk. Havde vi siddet med "guldet" tæt på kroppen, havde ingen lært noget. Så jeg glæder mig allerede til at besøge Nordjylland, og er overbevist om vi er dobbelt så mange, næste gang.

Fra Ribe
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:04

Hej Alle

Selv tak for en rigtig god eftermiddag / aften. det var virkelig godt.

Håber alle kom godt hjem, for der er en del arbejde der skal gøres vil jeg tror :-)

Hilsen fra
Jan Nielsen
HelseBasen.dk / GreenBase.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 15:20

Hej Alle

Først og fremmest en stor tak til dig Kenneth for initiativet til mødet i går, det var bare super.

Jeg glæder mig også til næste gang 

Turen hjem til Nordjylland gik  med meget og relevant snak, omend lidt trægt indimellem da trætheden begyndte  melde sig Stick out tongue

Håber vi

Vi ses alle

Ha' en god weekend

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 15:24

Jeg var selv med til mødet i går med Billigepokaler.dk, og det var en super dag/aften Yes

Jeg kan kun anbefale alle webshop-ejere at være med næste gang, for det var til dels rigtig hyggeligt, men også meget lærerigt og inspirerende for os alle Smile

.....og tak til Kenneth for at afholde første møde og ligge det store arbejde i det Yes

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 15:29

Tak til ALLE - især til Kenneth - for en inspirerende og lærerig eftermiddag/aften i Gørding.

Jeg glæder mig også til næste gang, selvom der er lang fra Sønderborg til Nordjylland.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:02

Hej Allesammen

Tak, for en super lærerig aften! Jeg kunne specielt godt lide indlægget om Google Website Optimizeren var rigtigt godt, lur mig om vores produkt ikke har split test til næste gang vi mødes :-)

Glæder mig til næste gang, hvor jeg har et site klar som I kan pille fra hinanden :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:01

Hej alle,

Tak for en dejlig dag og tak til Kenneth for et godt intitativ!

Jeg glæder mig til næste gang og endnu mere over det er i Nordjylland Cool 

. . . men tager til hver en tid gerne turen igen . .

God weekend

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 21:55

Kære med-aminoer

Jeg er så glad for at jeg fik nys om denne ERFA-gruppe og jeg kan kun sige jeg fik så meget feedback på mi site og masser af iværksætter-energi fra de mange pragtfulde og hjælpsomme website/webshop-ejere der var samlet til arrangementet.

Tusind tak Kenneth, for det gode initiativ med at samle os alle på denne her måde. Yes

Jeg fik så meget blod på tanden efter at kaste mig over optimering efter arrangementet, og havde seriøst svært ved at sove da jeg kom hjem. Jeg fik simpelthen et ordentligt skud iværksætterenergi (den bedste energi der findes efter min mening) og havde bare den største lyst til at kaste mig over alle de steder jeg havde fået feedback og ideer til forbedringer på Min-mave.

Jeg har dog et KÆMPE minus til arrangementet.........Der var simpelthen ikke tid nok Big Smile

Men det kan der heldigvis gøres noget ved, og det glæder mig meget at der er taget højde for dette minus til næste gang, hvor vi mødes langt tidligere.

Jeg kan kun anbefale andre at tilmelde sig eller i det mindste at OVERVEJE at tilmelde sig og mødes med os andre. Netværk er simpelthen guld og at få andres øjne på sin shop eller hjemmeside er en gave som alle burde overveje at tage imod, hvis de virkelig ønsker at komme lidt foran kollegaerne og nyde et godt selskab samtidig.

Jeg glæder mig SÅ meget til vi ses igen i novenber - og skal netværke videre mens vi hjælper hinanden.

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 22:24

Hey

Ikke nok med at Nordjylland og Sjælland var repræsenteret - også helt fra Fyn - smil..

Tak for en rigtig dejlig dag med masser af inspiration, viden og ris/ros.. Kan kun give alle jer andre ret. Glæder mig til næste gang - med mere tid til fordybelse.

Kh Trine

www.umas.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)