Dette har været oppe et par gange efterhånden, og alle fraråder det. Du skal overbevise en revisor om, at et domæne til 39 kr har en værdi der er langt højere.
De småpenge, som et domæne udgør, har vel ingen indflydelse på anskaffelsen af kapitalen. Så med mindre du går ud og betaler en større pose penge, og kan dokumenterer dette, så er svaret nej...
På mit domæne har jeg en enorm traffik: 1 million besøg 250k unikke besøg 6-8 millioner sidevisninger
Så kan i da ikke seriøst mene at det er 39 kr værd?
Du skal overbevise en revisor. Der er en grund til alle de skarpe tal-mennesker herinde fraråder det... Husk du bliver vist også beskattet af salgprisen, hvis du sælger domænet ind i firmaet.
Jeg har før set et domæne blive overdraget til 50.000,- Så det kan godt lade sig gøre at få lidt penge for danske domæner.
Det er garanteret flere penge værd - helt sikkert! - Og ham du sælger det til, kan også bruge det til at trække fra - fordi han har en kvittering på 50.000,- På din kvittering står der kun 40kr.
Man kan let få en 1 millionen visninger , på sin side vis du laver lidt links bytte til sex sider ,. hvilken domæne er det du har og hvad er der på siden ? vis du ønsker vi skal bedømme værdien af domænet,
Om du kan sælge dit eget domæne til dit APS ved jeg ikke med du skal ihvertfald overbevise din revisor og der næste staten altså skattevæsenet
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Kan det lade sig gøre at få vurderet et domæne til at indgå i et aps?
JA!
En revisor skal attestere værdien af domænenavnet. Det kan være svært for som det korrekt bliver sagt er trafik mv. ikke nødvendigvis værdiskabende.
Det bedste du kan gøre er at få indhentet nogle uafhængige købstilbud på domænet. Sæt det salg og hvis du får nogle seriøse bud på domænet fra uafhængige parter. Det vil sige ikke fra familie og andre der står der tæt men f.eks. fra konkurrenter i samme branche. Den pris som du derigennem kan opnå vil revisor ofte lægge til grund for sin vurdering.