Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan et domænenavn indgå i de 125K til et APS?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Husk du bliver vist også beskattet af salgprisen, hvis du sælger domænet ind i firmaet.

En vigtig pointe.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:18

Fashion-Seller:
Husk du bliver vist også beskattet af salgprisen, hvis du sælger domænet ind i firmaet.

Hvis domænet repræsenterer en værdi kunne man overveje at skubbe stiftelsen til efter nytår og dermed kunne lave en skattefri virksomhedsomdannelse. Ved det opnår man samtidig den fordel at kapitalkravet vil være blevet nedsat til 80.000 kr for et ApS.

I det omfang domænet repræsenterer en værdi er det alene et spørgsmål om hvor vidt skatten skal betales nu eller skubbes til et senere tidspunkt. Han slipper under alle omstændigheder ikke for beskatningen.

Henrik

Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 13:12

Mikael christiansen:
Man kan let få en 1 millionen visninger , på sin side vis du laver lidt links bytte til sex sider

Jeg har på ingen måde fusket mig til en eneste sidevisning. Det er et site, som er bygget op gennem flere år og nu er et af de stærkeste brands i den branche jeg nu en gang befinder mig i.

Alle de indtjeninger jeg har nu er baseret på reklamesalg som er mulige pga af de mange brugere og det indhold hjemmeside har og i en nær fremtid er det vil brugerne blive budt mikrobetalinger for yderligere tjenester end de i forvejen værende.

Skifter jeg hjemmesidens navn mister jeg alt, hvad jeg har opbygget gennem de forgangne år - tillid til navnet og brugerne.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:24

Martin:
Alle de indtjeninger jeg har nu er baseret på reklamesalg som er mulige pga af de mange brugere og det indhold hjemmeside har og i en nær fremtid er det vil brugerne blive budt mikrobetalinger for yderligere tjenester end de i forvejen værende.

Så er det jo mere end bare "domænet du vil have skudt ind i et ApS. Basalt set ændrer det ikke noget for en revisors vurdering, men det vil formentlig være et plus hvis du markedsførende i din branche. Det letteste vil stadigvæk være hvis du kan få nogle til at komme med et købstilbud på dine side. Det er er svært for en revisor at ignorere et eventuelt købstilbud indhentet  fremsat af en uafhængig part.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)