Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om Finando.dk?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-bruger,

Vi vil blive meget glade, hvis du vil bruge nogle få minutter på at hjælpe os.

Vi har lavet www.finando.dk, der er et debatforum indenfor investering, bolig, skat, pension, bil og meget mere. I den forbindelse kunne vi godt tænke os noget feedback. Det kunne eksempelvis være indenfor følgende:

* Hvad synes du om idéen?
* Kan brugervenligheden forbedres?
* Mangler der nogle funktioner? Forslag til nogle?
* Hvordan skaffer vi flere brugere?
* Hvordan aktiverer vi brugerne til at skrive flere indlæg?
* Hvad synes du om konkurrencen på www.finando.dk?
* Hvad synes du om nyhedsoversigten på www.finando.dk?
* Forslag til samarbejdsaftaler?

Du kan eventuelt også give os forslag til forbedringer, der gør sitet mere interessant for netop dig. Vi kender eksempelvis nogle, der kun besøger www.finando.dk på grund af nyhedsoversigten. Måske er det dig?

Vi ser frem til at modtage din feedback, og eventuelle forslag til forbedringer/ændringer vil være super, da vi håber det vil være med til at gøre www.finando.dk til et endnu bedre site.

På forhånd tak for din hjælp.

Venlig hilsen
Finando.dk

Jacob & Kim

Besøg www.finando.dk

... Danmarks nye forum med spørgsmål og svar indenfor netop din økonomi. Har du spørgsmål vedrørende investering, pension, skat, finanskrisen eller den nye skattereform, så besøg www.finando.dk.

Tilmeldt 7. Mar 09
Skrevet kl. 00:10

Vi søger i øvrigt frivllige redaktører indenfor de forskellige områder, herunder investering, pension, skat osv.

Har I kendskab til nogle steder, hvor disse kan rekrutteres?

Besøg www.finando.dk

... Danmarks nye forum med spørgsmål og svar indenfor netop din økonomi. Har du spørgsmål vedrørende investering, pension, skat, finanskrisen eller den nye skattereform, så besøg www.finando.dk.

Tilmeldt 7. Mar 09
Skrevet kl. 07:18

Såfremt I måtte have brug for yderligere oplysninger om sitet, er I velkommen til at spørge. I må også gerne sende en mail.

Besøg www.finando.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:50

Siden fungere udmærket der findes selvfølgelige mange forummer , så vidste du får den højere op på google du laver lidt nyheder på siden løbende især i starten gør så der sker noget nyt hele tiden på siden ,og ligger lidt links ud forskellige steder til siden måske kommer der derved flere bruger og flere indlæg , normalt er det hårdt slid at få succes , så held og lykke med projektet , kan dog se der allerede sker lidt løbende på siden Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 399
Fra  Butikki Skrevet kl. 10:30
Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 10:42

Hej Jacob & Kim,

Jeg synes faktisk siden ser ganske fornuftig ud, og jeg har allerede fået svar på et par af mine spørgsmål derinde, bare ved at kigge lidt rundt.

Det skal nok blive godt.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:09

Hej Jacob & Kim,

Siden er spændende og ser ikke mindst fornuftigt ud. For mig ser det ud som det er en lidt ond cirkel, der skal for lidt til at jeg synes den er interessant et deltage på og tilfører mig eksempelvis ikke noget som jeg ikke ville kunne finde på Amino.

Så udfordringen må være at få tiltrukket flere og få skabt større synlighed omkring Finando.

Held og lykke med det....

Henrik

Tilmeldt 7. Mar 09
Skrevet kl. 15:23

Tak for jeres svar. Det er super godt med jeres respons.

Besøg www.finando.dk

Tilmeldt 7. Mar 09
Skrevet kl. 22:12

Vi imødekommer gerne mere respons, så skriv løs Wink

Besøg www.finando.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:47

Hej hej, Jeg har en enkelt kommentar til topbanneret, som jeg synes, tager fokus fra Jeres eget brand. Det rammer lige i synsfeltet.

Ved godt det handler om penge, men den grå baggrund på hvid er også lidt for 'finanskrise', hvis du forstår. Ellers mener jeg det er meget pænt og med en god idé. Kender jo ikke forretningsmodellen...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)