Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om Finando.dk?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu har jeg kigget siden igennem, og må nok sige at den desværre ikke tilfører mig noget viden. Lidt for poppet efter min smag til at tage seriøs som Finansinfo, med konkurrance, facebook, reklamer mv. Finansnyheder får jeg dagen lang fra Dowjones, Netposten osv. uden noget gejl , men bevares nogle synes sikkert det er ok.

Måske hvis der var et "ekspertpanel" man kunne stille konkrete spg.

At lave en konkurrance for flest mulige indlæg er direkte ødelæggende for kvaliteten - folk skriver jo tåbelige indlæg blot for at komme højt på rankingen.

Nu så jeg ikke lige om der var et søgeindeks/videnbank  hvor man kunne få svar på div. , men ellers kunne det også være med til at løfte siden.

Selve siden ser jo fin nok ud, og er bygget fint op designmæssigt, men som sagt for meget chat side efter min smag.

Held og lykke alligevel.

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Rigtig god idé med ekspertpanelet. En mulighed vi faktisk også arbejder med.

Mht. konkurrencen på vores site, så er jeg delvis enig. Konkurrencer har altid både fordele og ulemper.

Har du yderligere forslag mht. ekspertpanelet, som vi skal tage hensyn til? Forhold der kunne gøre sitet mere interessant for dig?

Mange tak for feedback'en!

Besøg www.finando.dk

... Danmarks nye forum med spørgsmål og svar indenfor netop din økonomi. Har du spørgsmål vedrørende investering, pension, skat, finanskrisen eller den nye skattereform, så besøg www.finando.dk.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)