Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af sexlegetøj

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

DanielJJ:
Må man spørge hvad din hjemmeside hedder så man kan se den og evt. komme med lidt ris og ros til den?

 

Pt har vi lige lukket den ned, da vi er på jagt efter leverendører.

vi vil ikke det alm. men mere ind for fetish, dominans osv.

Synes snart jeg har kikket mange shops igennem og det er det samme det hele. 

men når man kikker på tyske shops der er meget fetish osv. shops.. men hvorfor kan man ikke finde levenrandørene nogle steder.????

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 50
Fra  GoCondom Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle gange skal man tænke endnu et skridt videre, og gå direkte til producenten. Der har jeg selv oplevet, at man gennem producenten kan finde frem til en grossist eller andet mellemled, da producenten på det ene eller anden måde (i dette tilfælde via. en debitorliste) har afsløret hvem de handler med.

Køb kondomer online på GoCondom.dk, og få hurtig og diskret levering lige til døren.

Tilmeldt 10. Nov 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit indlæg er vel gammelt, men måske du ikke har 'tabt lysten'?

Jeg lever og arbejder i Sydøstasien og kender f.eks. Kina ret godt. Her har jeg nogle forbindelser, som du event. søger - også hvor 'kræft-fremkaldende' stoffer er bandlyst! Disse kan jeg levere uden omkostninger og endda være behjælpelig med den ofte vanskelige kommunikation. Kinesere og engelsk er som en drage og en kvækerfinke, bare for at blive i termonologien.

En bekendt som dig ønskede at importere nogle af disse produkter og jeg skaffede ham en helt legal vareprøve - en silicone sex dukke, 140 cm, ca. 25 kg her i år. Han var så sportslig at slå sig selv ihjel i en bilulykke. Han havde betalt et indskud, men jeg står tilbage med den forbandede dukke, som har et par minimale frostskader og et rest tilgodehavende på 7.400 DKK. Det vil jeg sælge den for og samtidig være behjælpelig med at etablere og oversætte det videre forløb - kun inden for den periode til der er en syntax. Kineserne er ikke nemme at handle med, men de udsulter aldrig en kunde.

Min location pt. er postnummer 8410. Du eller andre kan aftale et møde ved køb via min email: dmbrg17@gmail.com

PS! Alle relevante papirer osv. er selvfølgelig til disposition - alt helt legalt.

PPS! JEG VIL IKKE KØBE PRODUKTER, men kun sælge og levere know how. FAT DET

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Adam 84:
PPS! ...................ow. .......    FAT DET
Jetlag....?    Cool

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)