Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En lille opdate fra mig, om vores arbejde med Wellstar

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Vil lige fortælle at vi efter kraftige overvejelser nu har valgt at stoppe vores sammenarbejde med Wellstar.

Vi fik ikke den rette opbakning fra firmaets ledelse, bla. mht. vores tur i Basta, man valgte, fra firmaets side, at tie det ihjel i stedet for at bruge de midler der skulle til for at "svare igen" mod medierne.

Der var og er stadig ingen tvivl overhovedet om at de beskyldninger der kom i tv udsendelsen mht. ulovlige produkter, pyramidespil osv. ABSOLUT intet havde på sig, men da man fra firmaets side ikke vælger at bakke sine forhandlere op i sådan en sag, er det næsten en umulighed at kæmpe sig op igen, i så hård en modvind .Storm

Det er naturligvis ikke den eneste grund til at vi har valgt at stoppe, og der er egentlig ingen grund til at uddybe det nærmere her, men et stort problem for os i Wellstara var ledelsen, den kunne vi ikke fortsætte vores at sammenarbejde med, så er det sagt på en pæn måde. Produkterne er super gode og Wellstar kunne nå store højder med den rette stradigi. Men dem om det og os videre med vores liv.

Det var ikke vores evne til at bygge forretning er fejlede, vi ved at vi virkede, vi slog alle wellstars rekorder hen over sommeren, vi leverede super flotte resultater, så vi har stadig troen på at vi kan og at vi nok skal få banket et super godt MLM firma op i DK. Cool

Nu tager vi alle vores, bestemt ikke spildte erfaringer ,og putter alt vores energi i et helt nyt firma og så ser vi hvad der kommer til at ske.  Smile

Man kan jo vælge 2 veje efter sådan en oplevelse her:

1.

sætte sig ned og surmule over alle de produkter og alt det materiale der står og griner af os på hylden, og tænke: aldrig mlm mere.

eller

2.

man kan tage sine, godtnok lidt dyrtkøbte erfaringer, og bruge dem til noget konnstruktivt.                        Udnytte hvad man har lært, drikke alger til der ikke er flere på hylden (de ER jo super gode) og så ellers komme videre med livet, og giv den fuld gas.

Den sidste løsning hopper jeg på, det kan godt være at det har kostet blod, sved og tåre det sidste år, men hvis jeg stopper nu er det først at det har været dyrt.Smile

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 09:40

Hej Annika

Det er ikke sikkert det er noget "populært" indlæg du har lavet, men synes at du udviser en god etik  i den forbindelse.

Det viser hvor vigtigt at helheden i det firma man vælger at bygge sin indkomst op omkring, er i orden, hvad angår ledelse, strategi, produkter, afregning, filosofi o.s..v.

Hvilket MLM firma har du valgt at starte at opbygge sammen med ? 

Med venlig hilsen

Lillian Pabst

Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 09:45
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Kom til fornuft.
Vælg 1

Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 09:35

Det er et godt valg du har taget. Det kan godt være du har sat lidt penge til, men i denne branche kan du ikke gå falit. Havede det været en alm forretnenig så stod du måske med en gæld på en halv eller hel million.  

Hilsen

Keld

---------------------------------------------------------

Sig ikke nej før du ved hvad du siger nej til.

www.bricksite.com/no_money

Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 20:58

Hej Annika

Jeg synes det er synd for en seriøst networker, som jeg formoder du er, at blive behandlet på denne måde. Det viser mig lidt om , hvor alvorligt det var ment af wellstar,  at komme ind på det skandinaviske marked.

Men der er jo andre MLM firmaer at vælge imellem. Så, brug nu din sunde fornuft og omhu næste gang du researcher din måske kommende MLM/NM firma.

D.b.h

Michael

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:36

Hej Annika.

Som du er bekendt med, så arbejder jeg med lanceringen af et andet Network Marketing firma. I den forbindelse arbejder jeg/vi med forskellige initiativer, som helst skulle forebygge eller forhindre en tur i Basta. Jeg er overbevist om, at hvis branchen stod sammen omkring en re-branding af Network Marketing, så ville vi kunne vende hele billedet.

Vi skal have lært folk, hvordan man arbejder som prof networker, så vi undgår slesk vennehvervning, løfter om millioner uden indsats, medicinske anprisninger af produkter og hvad der nu ellers er med at at ødelægge branchen.

Jeg mener fortsat, at programmet om Wellstar var tyndt og fordrejet. I kunne sagtens have fået rettens ord for, at Wellstar ikke er et pyramideselskab, og så ville I have stået meget stærkt.

God vind med det nye projekt.

Hilsen

Anders

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 14:16

Hej Anders

Jeg har ofte haft samme tanke om at man skulle "re-lancere" branchen, og få vist alle de gode sider ved at arbjede med NM, og at der også findes folk som arbejder proffessionelt, og ikke kun dem som kommer frem i medierne, nemlig dem hvor enten firma, produkt eller de personer der arbejder med det ikke holder.

Måske man skulle gøre noget mere ved det ???....

Med venlig hilsen

Lillian Pabst

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 14:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kom ud af MLM. det er ikke vejen frem.

Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 21:00

Hej Annika

Er ked af at høre om din oplevelse med mlm. Der er desværre mange af disse firmaer der ikke behandler sine forhandlere særligt godt og det er ærgeligt, for efter min mening er mlm den mest geniale måde at føre forretning på.

Jeg hørte om mlm for nogle år siden, efterfølgende har jeg så ledt efter et godt firma. Mine krav var at produkterne skulle være iorden og være anerkendt verden over, derudover skulle jeg som forhandler også have den rigtige opbakning fra ledelsens side. Altså firmaet skulle være behjælpelig hvis jeg havde spørgsmål eller brug for noget hjælp.

Men efter ca. 1 1/2 år fandt jeg et firma som interesserede mig, dvs. jeg startede for 6 md. siden. Nu er jeg så lige blevet fyret pga. nedskæringer, men det vidste jeg ville ske. Så på det halve år har jeg nået at bygge en indtægt op der er lidt (ikke meget) højere end hvad jeg tjente på mit faste arbejde.

Så hvis du leder efter et nyt mlm firma, eller bare gerne vide mere om det mlm firma som jeg er i, så kontakt mig på christian@top-life.dk.

Mvh

Christian

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 00:10

Hej Anika!

Ja det er hårdt arbejde - at opbygge en forretning - det fremgår da også alle steder når talen falder på iværksætteri. For mange har opfattelsen af at man og det er især blandt mlm folket - uden de store anstrengelser så bliver man millionær.....osv.....

Men Anika i network marketing ville du aldrig møde disse personer det er kun i mlm - men tænk på hvor godt det er at du ikke var lokke til francies invest 2-300.000 kr og så........

Her har du trods alt ikke det store tab nogle få tusinde kr. og så har du nu erfaring med network marketing. Brug den nu for nuftigt - jeg arbejder mig stille og roligt op med FLP.

All the best

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)