Hej Lillian Hvorfor syntes du ikke at det er et populært indlæg? Hvis du tænker på om jeg kunne komme til at støde nogen, så er Wellstar danmark historie, der er ikke mere wellstar danmark tilbage, så der er ingen at støde, kun firmaet selv, og jeg er rimelig sikker på at de er ret ligeglade men hvad jeg skriver på Amino, de er tilstrækkelige sure og fornærmet over at vi har valgt at lukke vores forretning ned og dermed lukke for wellstar i dk, til at de overhovedet gider at bekymre sig om hvad vi mener og siger om dem. Vi har valgt et stort amerikansk firma den her gang, et firma der har mange år på bagen og derfor en langt større bevist sucess historie end wellstar havde, på deres kun 5 år. Et firma der er i det meste af verden og så småt er ved at starte op i skandinavien, Sverige har kørt i et års tid nu. Et firma og et produkt der endnu er ukendt i dk, præcist som vi ledte efter ved wellstar. Et firma der har overrasket os fra dag 1 af og fortsat gør det ved deres arrengement i vores opstart og deres vilje til at tilpasse sig efter os og vores behov og ikke omvendt. Et firma med et produkt som er patenteret og dermed sikre os at man ikke kan få samme produkt i matas om 1 halvt år. Et firma med et produkt der virker og som der findes masser af lægevidenskabelige dokumentation bag, da det udvikles af læger og ikke af firmaet selv. Navnet er ligegyldigt her inde, jeg gider ik at lave det her til en salgs tråd, men vi har fundet det helt rigtige, det er der slet ingen tvivl om. Så vi er i fuld gang, åbnede dørene d.1 august og køre derudaf med 180 i timen. Hilsen Annika
|
Lidt penge er en stærk under-drivelse, mor er ikke sur, bare skuffet hahaKeld:Det er et godt valg du har taget. Det kan godt være du har sat lidt penge til, men i denne branche kan du ikke gå falit. Havede det været en alm forretnenig så stod du måske med en gæld på en halv eller hel million.
Hilsen
Keld
---------------------------------------------------------
Sig ikke nej før du ved hvad du siger nej til.
og det samme er bankdamen haha