Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En lille opdate fra mig, om vores arbejde med Wellstar

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lillian

Hvorfor syntes du ikke at det er et populært indlæg?

Hvis du tænker på om jeg kunne komme til at støde nogen, så er Wellstar danmark historie, der er ikke mere wellstar danmark tilbage, så der er ingen at støde, kun firmaet selv, og jeg er rimelig sikker på at de er ret ligeglade men hvad jeg skriver på Amino, de er tilstrækkelige sure og fornærmet over at vi har valgt at lukke vores forretning ned og dermed lukke for wellstar i dk, til at de overhovedet gider at bekymre sig om hvad vi mener og siger om dem.

Vi har valgt et stort amerikansk firma den her gang, et firma der har mange år på bagen og derfor en langt større bevist sucess historie end wellstar havde, på deres kun 5 år.

Et firma der er i det meste af verden og så småt er ved at starte op i skandinavien, Sverige har kørt i et års tid nu.

Et firma og et produkt der endnu er ukendt i dk, præcist som vi ledte efter ved wellstar.

Et firma der har overrasket os fra dag 1 af og fortsat gør det ved deres arrengement i vores opstart og deres vilje til at tilpasse sig efter os og vores behov og ikke omvendt.

Et firma med et produkt som er patenteret og dermed sikre os at man ikke kan få samme produkt i matas om 1 halvt år.

Et firma med et produkt der virker og som der findes masser af  lægevidenskabelige dokumentation bag, da det udvikles af læger og ikke af firmaet selv.

Navnet er ligegyldigt her inde, jeg gider ik at lave det her til en salgs tråd, men vi har fundet det helt rigtige, det er der slet ingen tvivl om.

Så vi er i fuld gang, åbnede dørene d.1 august og køre derudaf med 180 i timen.

Hilsen

Annika

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Skrevet kl. 00:48

Keld:

Det er et godt valg du har taget. Det kan godt være du har sat lidt penge til, men i denne branche kan du ikke gå falit. Havede det været en alm forretnenig så stod du måske med en gæld på en halv eller hel million.  

Hilsen

Keld

---------------------------------------------------------

Sig ikke nej før du ved hvad du siger nej til.

www.bricksite.com/no_money

Lidt penge er en stærk under-drivelse, mor er ikke sur, bare skuffet haha

og det samme er bankdamen haha

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Skrevet kl. 00:53

Michael Dullweber:

Hej Annika

Jeg synes det er synd for en seriøst networker, som jeg formoder du er, at blive behandlet på denne måde. Det viser mig lidt om , hvor alvorligt det var ment af wellstar,  at komme ind på det skandinaviske marked.

Men der er jo andre MLM firmaer at vælge imellem. Så, brug nu din sunde fornuft og omhu næste gang du researcher din måske kommende MLM/NM firma.

D.b.h

Michael

Jeg tror nok at de var seriøse omkring at komme ind på det danske marked, problemet var bare at da de fik modstand i medierne, stak de halen imellem benene og løb, for det havde de ik prøvet før og det kunne de ikke finde ud af hvordan de sku takle

Og et firma der løber når de møder lidt modstand, kan jeg / vi ikke arbejde med og tage seriøst.

Så ærgeligt for wellstar, for vi kunne sagtens have fået noget stort ud af det.

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Skrevet kl. 01:04

Anders Petersen:

Hej Annika.

Som du er bekendt med, så arbejder jeg med lanceringen af et andet Network Marketing firma. I den forbindelse arbejder jeg/vi med forskellige initiativer, som helst skulle forebygge eller forhindre en tur i Basta. Jeg er overbevist om, at hvis branchen stod sammen omkring en re-branding af Network Marketing, så ville vi kunne vende hele billedet.

Vi skal have lært folk, hvordan man arbejder som prof networker, så vi undgår slesk vennehvervning, løfter om millioner uden indsats, medicinske anprisninger af produkter og hvad der nu ellers er med at at ødelægge branchen.

Jeg mener fortsat, at programmet om Wellstar var tyndt og fordrejet. I kunne sagtens have fået rettens ord for, at Wellstar ikke er et pyramideselskab, og så ville I have stået meget stærkt.

God vind med det nye projekt.

Hilsen

Anders

Jeg tror desværre aldrig du får "de store selskaber" med i et sammenhold, fx. så var det en fra et andet selskab der syntes at vi skulle en tur i medierne, så sammenhold i branchen tror jeg blir svært. Selvom at det ville være perfekt og at vi ville kunne udrette så meget mere, det giver jeg dig helt ret i.

Og dem der forsøger at skade andre, fatter jo ikke at det er hele branchen der får et hak i tuden hver gang at et selskab blir hevet i medierne, på den måde som vi gjorde, det holder liv i holdningerne om at MLM = pyramide.

Og ja vi kunne nemt være blevet "frikendt" men når firmaets ejer ikke engang selv ville tale med medierne og vi andre fik mundkurv på, så var det lidt svært at komme frem til noget. De ville tie det ihjel, de var bange for at det ville blive en stor gang mudderkast hvis de gav os lov til at stå frem og forsvare os selv i medierne, så de valgte at tro på at de hurtigt ville blive glemt og syntes at vi bare skulle lade det ligge.

Super holdning at have, super fedt for forhandlerne at skulle arbejde videre som om intet var sket, super god support fra ledelsens side. NOT!

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Skrevet kl. 01:07

Peter:

Kom ud af MLM. det er ikke vejen frem.

Nej det er tydeligvis ikke vejen for dig Cool

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Skrevet kl. 01:11

Christian N:

Hej Annika

Er ked af at høre om din oplevelse med mlm. Der er desværre mange af disse firmaer der ikke behandler sine forhandlere særligt godt og det er ærgeligt, for efter min mening er mlm den mest geniale måde at føre forretning på.

Jeg hørte om mlm for nogle år siden, efterfølgende har jeg så ledt efter et godt firma. Mine krav var at produkterne skulle være iorden og være anerkendt verden over, derudover skulle jeg som forhandler også have den rigtige opbakning fra ledelsens side. Altså firmaet skulle være behjælpelig hvis jeg havde spørgsmål eller brug for noget hjælp.

Men efter ca. 1 1/2 år fandt jeg et firma som interesserede mig, dvs. jeg startede for 6 md. siden. Nu er jeg så lige blevet fyret pga. nedskæringer, men det vidste jeg ville ske. Så på det halve år har jeg nået at bygge en indtægt op der er lidt (ikke meget) højere end hvad jeg tjente på mit faste arbejde.

Så hvis du leder efter et nyt mlm firma, eller bare gerne vide mere om det mlm firma som jeg er i, så kontakt mig på christian@top-life.dk.

Mvh

Christian

Tak for buddet, men som du kan læse længere oppe, så er det lige en kende for sent,Smile

Vi er allerede igang igen, men jeg har heller ingen interesse i at starte op i et selvskab der allerede er på markedet i dk.

Men held og lykke til med dit Yes

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Skrevet kl. 01:26

john sommer:

Hej Anika!

Ja det er hårdt arbejde - at opbygge en forretning - det fremgår da også alle steder når talen falder på iværksætteri. For mange har opfattelsen af at man og det er især blandt mlm folket - uden de store anstrengelser så bliver man millionær.....osv.....

Men Anika i network marketing ville du aldrig møde disse personer det er kun i mlm - men tænk på hvor godt det er at du ikke var lokke til francies invest 2-300.000 kr og så........

Her har du trods alt ikke det store tab nogle få tusinde kr. og så har du nu erfaring med network marketing. Brug den nu for nuftigt - jeg arbejder mig stille og roligt op med FLP.

All the best

Hej John

Jeg har nu aldrig troet at det ikke var hårdt arbejde at bygge et firma op, og især ikke når man vælger at starte et nyt op fra bunden af som vi gjorde med wellstar dk og gør igen nu med det nye.

Det kræver blod, sved, tåre og mange penge Crying

Men det er det hele værd i den sidste ende, det kan man jo tydeligt se på alle de konger og dronninger der sidder rundt omkring i hele verden og nyder godt af at være de første der var med til at bygge deres selvskaber op, i de lande de nu høre til.

Det er det, det hele handler om, ikke at starte op som xxxxx forhandler, 10år efter det er kommet til dk, og der er en forhandler på hvert gadehjørne, nej det er og bliver starten der gælder, med mindre man vil hobby networke og er tilfreds med at tjene lidt ekstra ved siden af, og det er super at der er så mange der gerne vil og kan det, men det er bare ikke mit mål med network marketing, jeg skal / vil leve af det, og det skal jeg også nok komme til.

Nu er vores nye selvskab faktisk bygget op på franchise, (sjovt du lige nævner det), men med network marketing som stradigi.

Go vind med FLP

Annika

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 08:59

Hej Anika

Tak for dit svar - det glæder mig at høre dig så afklaret og målrettet - og det er jo da et meget væsentligt skridt på vej til sit drømmemål. Du har nok ret i  at det er i starten det sker - men den nyhedværdi vare jo heller ikke ved.

At der er mange regisrerede forhandlere kan ikke tages som udtryk for markedsmætningen - der er mange der slet ikke arbejder med deres forretning.

Og når jeg gennemfører telemarketing ja så er der ca. 80 % af de jeg taler med som ikke ved noget om produkterne/forretningen. Så markedet er der uanset hvornår man går med.

Du lyder til at være et spændende menneske Anika - kunne godt tænke mig et tlf. møde med dig om din drøm ok ? Wink

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 14:55

Hej Annika

Det jeg mente med at det måske ikke var så populært dit indlæg, var at firmaet, eller de andre partnere,  sikkert ikke var så vild med det, men hvis de er "historie" i Danmark så betyder det jo ikke.

Sikkerheden ved at arbejde med et firma som har nogle år på bagen, har bevist deres berettigelse, så det er et fornuftigt valg.

At være en af de første i et land, er ikke nødvendigvis det allervigtigste. Jeg ser det som vigtigere, at firmaet kan komme med nyheder af en vis karat med jævne mellemrum. til eksisterende kunder.

Derudover så er den etik som der arbejdes udfra meget vigtig.

Jeg synes da ikke det er noget forkert i at nævne navnte for det firma man brænder for Wink

Held og lykke.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)