Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til Martin Thorborg

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin.

Tak for Amino og al den tid du og dine ansatte bruger på Amino. Jeg (personligt) mangler lidt professionel inspiraion fra andre succesfulde erhvervsdrivende iværksætter. Ja, jeg kan få det ved at læse Iværksætteren eller andre blade/magasiner, men for mig (og måske andre herinde) syntes at det kunne være fedt, hvis du havde mulighed for at lave en version af den "røde stol" herinde. Altså hvor en succesfuld Iværksætter svare på visse spørgsmål, som vi sender i forvejen.

Hvad siger du?

Glenn.

PS: min pointe er, at vi (os de grønne) mangler et medie, som vi kan præge, hvis du forstår?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:30
Der er rigtig mange succesfulde iværksættere herinde der deltager aktivt i debatten, hvorfor ikke bare stille dine spørgsmål på normalvis og få mange forskellige meninger, både fra grønne iværksættere, iværksættere med små virksomheder og de helt store kanoner.

På den måde får du rigtig mange gode svar.
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 20:53
Desuden er han på ferie :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 16:37
Dato: 03-09-2006 00:30:36 Forfatter:Glenn

Ja, jeg kan få det ved at læse Iværksætteren eller andre blade/magasiner, men for mig (og måske andre herinde) syntes at det kunne være fedt, hvis du havde mulighed for at lave en version af den ''røde stol'' herinde. Altså hvor en succesfuld Iværksætter svare på visse spørgsmål, som vi sender i forvejen.

Hej Glenn.
Se evt. Netværket Ildsjæle. De har en kendt selvstændig i Den Røde Stol hver måned. Måske kan man få lov til at have indflydelse på spørgsmålene, hvis man retter henvendelse til dem. www.ildsjaele.dk.

Ha'' det herligt,
CityCallCenter ApS
Pouline Andersen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:39
Hej igen..

Du har det fuldstændig ret i, at herinde findes der mange iværksættere..

Men vi er jo alle forskellig, og derfor søger succes efter egen forståelse, hvis du forstår.

Noget helt andet, så var det bare et forslag fra en kreativ person, som så en evt. mulighed for at Amino kunne blive større.

Glenn

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:33
Hej Glen

Ideen er god, men pt. har jeg ikke tiden til det.
Dansk Iværksætter Forening laver faktisk den slags, så prøv at tage en snak med dem. Hos dem hedder det så vidt jeg husker Masterclass.

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)