Hej Martin. Tak for Amino og al den tid du og dine ansatte bruger på Amino. Jeg (personligt) mangler lidt professionel inspiraion fra andre succesfulde erhvervsdrivende iværksætter. Ja, jeg kan få det ved at læse Iværksætteren eller andre blade/magasiner, men for mig (og måske andre herinde) syntes at det kunne være fedt, hvis du havde mulighed for at lave en version af den "røde stol" herinde. Altså hvor en succesfuld Iværksætter svare på visse spørgsmål, som vi sender i forvejen. Hvad siger du? Glenn. PS: min pointe er, at vi (os de grønne) mangler et medie, som vi kan præge, hvis du forstår? |
Til Martin Thorborg
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
På den måde får du rigtig mange gode svar. |
|
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Dato: 03-09-2006 00:30:36 Forfatter:Glenn Ja, jeg kan få det ved at læse Iværksætteren eller andre blade/magasiner, men for mig (og måske andre herinde) syntes at det kunne være fedt, hvis du havde mulighed for at lave en version af den ''røde stol'' herinde. Altså hvor en succesfuld Iværksætter svare på visse spørgsmål, som vi sender i forvejen. Hej Glenn. Se evt. Netværket Ildsjæle. De har en kendt selvstændig i Den Røde Stol hver måned. Måske kan man få lov til at have indflydelse på spørgsmålene, hvis man retter henvendelse til dem. www.ildsjaele.dk. Ha'' det herligt, CityCallCenter ApS Pouline Andersen |
Hej igen.. Du har det fuldstændig ret i, at herinde findes der mange iværksættere.. Men vi er jo alle forskellig, og derfor søger succes efter egen forståelse, hvis du forstår. Noget helt andet, så var det bare et forslag fra en kreativ person, som så en evt. mulighed for at Amino kunne blive større. Glenn |
Hej Glen Ideen er god, men pt. har jeg ikke tiden til det. Dansk Iværksætter Forening laver faktisk den slags, så prøv at tage en snak med dem. Hos dem hedder det så vidt jeg husker Masterclass. Dbh Martin |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)