Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Send xxxx til 1234 ??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg har fundet et sted hvor de har denne service som vi alle kender fra tv nemlig : send TV til 1234

Hvor man har mulighed for at vinde forskellige ting.. Jeg ved ikke om der er rigtig mange ting der skal godkendes da det jo er et "spil" og dansk tips tjeneste eller andre skal være inde over det :-)

Hvad synes i om det koncept og tror i man kan få det op og kører ved avis og radio spots ??

På forhånd tak

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:53

Jeg tror ikke Danske Spil skal ind over, da det ikke er et spil, men en konkurrence. Der er vel nogen som tjener gode penge på at lave sådan nogen konkurrencer, men jeg tror det kræver en stor volumen at tjene gode penge på det. Btw, så er der en milliard udbydere af  "korte sms-numre", og derfor ville jeg lige undersøge alle levrandører og ikke bare tage den første og bedste.

Btw, jeg var lige inde på din hjemmeside. Jeg ville godt nok fjerne alt det røde skrift. Det gør teksten rigtig svær at læse. Jeg opgav faktisk næsten.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 15:53

Halløjsa

Skal det være overtakserede SMS'er?

Der er ikke rigtig nogle ting der skal godkendes. Men der er en lang række regler, især omkring fortrydelsesret osv. der skal overholdes. Du kan bare google "regler ved overtakserede sms". 

Derudover vil din leverandør af SMS-tjenesten uden tvivl kræve at du har et CVR-nummer.

// Peter

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 15:54

Hej Friis. 

Du må nok hellere uddybe lidt hvad du mener er konceptet. Send XXXX til XXXX er jo efterhånden et meget udbredt fænomen, bare spørg Søren fra Inmobile

Hvad er det helt præcist dit koncept går ud på?

-Karsten

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:01

Jeg havde tænkt mig at udlove rejser i fællesskab med et rejseselvskab.

Jeg havde så tænkt mig at det skulle være en overtakserede sms ja :-)

Så folk de betaler et mindre beløb over sms udover deres alm takst.

Jeg ved så heller ikke helt hvor mange finder en helt real udbyder af denne service da dem jeg har fundet vil have 50% af hver sms ( ca 20 kr ) og det synes jeg er alt for dyrt, har dog hørt man kan få sat sådan noget op så man kun betaler for opførelsen af "mit" system.

Men jo det er et snd sms til koncept hvor folk giver ca. 50 rk pr sms og ved deltagelse i hver konkurrence.

Min leverandør skal også have dansk cvr og tjekkes godt før et samarbewjde

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)