Jeg har kun kigget kort på din side, men dit design bryder jeg mig altså ikke om. Set i lyset af at du sælger boligdesign, synes jeg ikke helt designet stemmer overens med hvad du skal sælge.
Meget 4 kantet med for mange bokse i samme farve/baggrund. Ville måske nedjustere det antal bokse du har i højre side, fremhæve din header og muligvis skrive lidt mere velkomsttekst for at bryde det 4- kantede look.
Jeg kan kun give Nicolai ret. Jeg synes det ser ret kedeligt ud. Hvis baggrund med sort tekst, headeren er et logo og nogle firkanter, hele opbygningen af sitet er pakket ind i firkanter. Jeg ville lave en ny header, som viser lidt bedre, hvad det er man er kommet ind til. Derudover ville jeg skrue lidt ned for firkanterne, både antal og størrelse.
Funktions mæssigt har den det den skal have for at fungere.
Jeg syntes du rammer rimelig rent med dit designvalg i forhold til din målgruppe. Ingen støj og nemt overskueligt.
Jeg har et par kommentarer til din side:
Overvej at vise din faste fragtpris og fri fragt på ordrer over DKK. 1000,- i højre spalte.
Jeg tror du kunne få et mersalg på at tilbyde en alternativ levering hele vejen til kunden og ikke blot til nærmeste GLS-pakkeshop.
Dine produktbilleder bør have unikke alt-tags (ikke "Klik på billedet, for at se et større billede"). Det er dog fint nok at det står under billederne
Apropos billeder, så bør pop-up billeder altid være større end det viste på produktsiden.
Hvor hurtig er "hurtig levering"?
Med mindre man har haft bøjle, tror jeg ikke de fleste ved hvad akryl egentlig er. Måske du skulle forfatte en lille lovprisene tekst/faq om akryls fortræffeligheder.
Overvej at sætte et billede af dig selv ind på Bag-Butikken siden.
Dine handelsbetingelser er korte, præcise og forholdsvist venlige bortset fra delen om logning af IP-adresse hvor du flere gange nævner politiefterforskning. Overvej at bruge en vending a la "Desuden registrerer vi IP-adressen hvorfra køb foretages for at imødegå eventuel svindel." i stedet for.
Udover de nævnte, så mangler Wauuw-effekten på hjemmesiden. Ja, du kender den nok selv, når du går ind i en butik, og tænker "Wauuw nogle lækre varer de har". Tjek her som eksempel.
Jeg kan anbefale, du kigger på webdesignet og måske tjekker konkurrenterne for inspiration.
For få farver, for lidt spil og alt alt alt for små produktbilleder!
Hvorfor ikke lave siden bredere og bruge toppen af jeres site til noget sjovere end bare at have et lille logo og så en mærkelig farve-sammensætning i højre side?
... Men allerførst - få fat i nogle ordentlige produktbilleder. Dem I har derinde tænder slet slet slet ikke!