Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slip de kreative kræfter løs!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg står og skal planlægge en foretningsstrategi for en internet-virksomhed jeg måske skal lave sammen med en programør / ven.

Nu skal jeg se om jeg kan forklare modellen:

Vi vil lave en frontside/server. Under denne frontside/server skulle det så være muligt for virksomheder, af en særlig kategori at blive samlet sammen, med mulighed for at vi laver deres hjemmeside, så kunderne nemt kan finde dem.
Det skulle også være muligt for virksomhederne at snakke sammen via vores interne mail system.

Al programeringen er vi selv ansvarlige for, men der er ingen af os der er stærke på det grafiske.
Er det muligt at købe en større samling af hjemmeside grafiske designs (uden funktioner og programering af nogen art) til en rimelige penge.
Når vi først har det grafiske kan vi selv bygge videre på dem.

vi skal bruge omkring 20 designs?!?! (bare EN forside til hver, vi laver selv resten)

Hvor ligger prisen pr. side?

Hvor lang tid ville det ca. tage at lave en side?

Med mange hilsener

Frederik S. Nielsen

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Drizz. 

Jeg forstår ikke rigtigt forretningskonceptet, men det er heller ikke det dit spørgsmål går ud på. Hvis du vil have en designer til at lave designs, kommer det jo an på dennes timepris, men i omegnen af 500 - 2.500 kr. pr design er nok realistisk. 

Du kan også købe design-templates på et vælg af sites online for en 200-300 kr. 

Fandt dem (ud over templatemonster som jeg bruger nogle gange) via denne googlesøgning

Held og lykke med projektet :)

-Karsten

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)