Hej Aminoer, Sidder og er i gang med et projekt som jeg finder meget spændende, især fordi jeg selv går meget op i de ting som projektet går ud på.
Ideen er den at jeg har lavet en hjemmeside, hvor man som virksomhed kan finde andre virksomheder som tilbyder forskellige markedsføringsprodukter. Altså en form for en hjemmeside hvor man kan finde sine nye leverandører!
Som bruger (virksomhed) går du ind og søger efter virksomheder som kan tilbyde dig tryk på tøj, hvis det fx er det du har brug for. Her vil der så dukke virksomheder op som kan dette og du kan nu se en virksomhedsbeskrivelse, en "videosnas" af hvordan virksoheden er og evt. dens produkter. Desuden vil der også være lagt billeder ud af virksomheden og produkterne.
Som bruger vælger man den/de virksomheder som man gerne vil have tilbud fra og krydser dem af. Derefter udfylder man en formular md ens specifikationer og sender det til de udvalgte firmaer. Man modtager et tilbud og kan så vælge hviket et man vil have!
Synes i det lyder som en god ide og tror i at virksomheder ville betale for at få en profil på sådan en hjemmeside? Hvordan der skal betales kan enten være at man kun betaler for de opgaver man får (man betaler så for at få kundens kontaktoplysninger) og den anden er at man betaler et årligt beløb. Det kan jo være et problem for en virksomhed at finde nye leverandører og så tager man bare det hurtigste og bedste man lige finder, fordi man ikke har tid til at undersøge markedet! |
Bump! 30 visninger og intet svar :)
Håber nogen vil komme med til ris og ros, da jeg allerede er i gang med projektet og gerne vil vide hvor meget jeg egentlig skal satse på dem, om det er et projekt i mener der vil holde!