Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Langsom Amino?

Side 5 ud af 8 (75 indlæg)
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et forslag:

Giv lige d'herre programmørerne en pause, alle bombarder dem lige nu, de ved jo godt at der er noget som ikke virker optimalt og jeg gætter på at de ligger vandret lige nu med at finde en løsning.

Når man som programmør er i en situation hvor teknikken ikke virker helt optimalt er det utrolig stressende hele tiden at høre fra folk som klager, eller sagt politiks korrekt, informerer at systemet ikke virker optimalt.

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 07:41

Peter Skouhus:

Jeg har et forslag:

Giv lige d'herre programmørerne en pause, alle bombarder dem lige nu, de ved jo godt at der er noget som ikke virker optimalt og jeg gætter på at de ligger vandret lige nu med at finde en løsning.

Når man som programmør er i en situation hvor teknikken ikke virker helt optimalt er det utrolig stressende hele tiden at høre fra folk som klager, eller sagt politiks korrekt, informerer at systemet ikke virker optimalt.

På en måde vil jeg give dig ret, og på en anden måde er jeg fuldstændig uenig.

For hvis folk ikke skriver når den er gal - hvornår skulle de så vide om problemet er løst?

Jeg oplever forresten slet ingen ventetider på Amino.

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 07:52

Frederik - NemCom IT:

For hvis folk ikke skriver når den er gal - hvornår skulle de så vide om problemet er løst?

Selv om det er hårdt konstant at blive mindet om at tingene ikke fungerer optimalt, vil jeg hellere få den ene efter den anden påmindelse end at folk i al stilhed mister tålmodigheden og forsvinder fra sitet.

Uanset hvordan vi vender og drejer tingene bør vi huske på et vigtigt ord - dialog.

At have en god dialog med sine brugere er alfa-omega for du får ikke kun at vide hvilke problemer der er, du får også en respekt fordi du rent faktisk tager brugerne seriøst og gør noget for at rette op på problemerne, og sidst men ikke mindst får du også at vide hvornår problemet ikke længere er der.

Jeg har lige stået i samme situation som Amino gør nu og selv om jeg var ved at gå ud af mit gode skind, så er det enormt vigtigt at dialogen fortsætter, men også at brugerne forstår hvorfor der måske ikke lige så hurtigt bliver svaret på deres henvendelse. Det vigtigste må være at der arbejdes på at få problemerne løst.

I øvrigt oplever jeg heller ingen problemer med hastigheden Big Smile 

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 07:52

Frederik - NemCom IT:

Sure, men de ved jo godt at der er et eller andet så daglige påmindelser er i min bog ikke nødvendig, jeg ville være slemt træt af det hvis det var mig i alle tilfælde...

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 07:53

Frederik - NemCom IT:

Selv om det er hårdt konstant at blive mindet om at tingene ikke fungerer optimalt, vil jeg hellere få den ene efter den anden påmindelse end at folk i al stilhed mister tålmodigheden og forsvinder fra sitet.

Uanset hvordan vi vender og drejer tingene bør vi huske på et vigtigt ord - dialog.

At have en god dialog med sine brugere er alfa-omega for du får ikke kun at vide hvilke problemer der er, du får også en respekt fordi du rent faktisk tager brugerne seriøst og gør noget for at rette op på problemerne, og sidst men ikke mindst får du også at vide hvornår problemet ikke længere er der.

Jeg har lige stået i samme situation som Amino gør nu og selv om jeg var ved at gå ud af mit gode skind, så er det enormt vigtigt at dialogen fortsætter, men også at brugerne forstår hvorfor der måske ikke lige så hurtigt bliver svaret på deres henvendelse. Det vigtigste må være at der arbejdes på at få problemerne løst.

I øvrigt oplever jeg heller ingen problemer med hastigheden Big Smile 

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 08:06

Birgit - Min-mave.dk:

ja, men den dialog tager tid og det koster penge. Hver eneste gang at der er en som skriver noget så skal de bruge gennemlæsning og evt. svar. Det griber forstyrrende ind og det koster kassen....det er defor jeg syntes vi skal alle give dem nogel dage til at få styr på tingene, jeg er sikke på de får det løst :-) og komme tilbage til os når de mener det er bragt i orden.

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 08:13

Hej.

Mon ikke, at problemet er løst nu. For mig stoppede problemerne lidt i midnat og der er nu ingen problemer, hverken med hastigheden eller med at poste indlæg  Smile

Mange hilsner Miriam

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 08:17

SKØØØNT.........................Wink

Det fungere perfekt nu. Mange tak

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 08:58

Jeg tror desværre ikke endnu vi er "ovre på den anden side". At den blev hurtigt omkring midnat, er nok udelukkende et spørgsmål om at få mennesker var på sitet.

Jeg opdaterer denne tråd når vi mener at have løst det egentlige problem Geeked

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 09:14

Jeg fik vist også sagt Skøøøønt for tidligt, men jeg glæder mig til at det bliver et hurtigt Amino - engang. GNÆG  Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Side 5 ud af 8 (75 indlæg)