Det er fra 2000 til 2006. Hans største præmier er kommet efter!
Nu er de 55 mio kr hans indtægt i hele karrieren, hvorfor de er ligegyldige i denne sag. Beløbet er nærmere 16-25 mio kr, hvorfor skattebeløbet vil passe...
Netop lige det jeg sagde. SKAT er efter hans indkomst fra 2000-2006 hvor han ikke tjente så meget som han har gjort efterfølgende (2006 og frem). Så det beløb du nævner der passer vel meget godt.
Netop lige det jeg sagde. SKAT er efter hans indkomst fra 2000-2006 hvor han ikke tjente så meget som han har gjort efterfølgende (2006 og frem). Så det beløb du nævner der passer vel meget godt.
Nu har jeg lige læst lidt mere op på sagen, og nogle medier melder om en restskat på 20 mio kr + en bøde på 9,7 mio kr. Dette gør Ekstra Bladet også i en artikel. Ekstra Bladet nævner faktisk 3 forskellige total beløb, hvilket må kaldes "useriøst journalistik", da man må have en kilde. Så kan man ik i 3 forskellige artikler, nævne 3 forskellige beløb, som ik matcher med hinanden...
Så kommer spørgsmålet. Hvilke tal er de faktiske, nu pressen ik engang selv kan finde ud af at oplyse dem?
Mener det er 20 mill: bøde + bod. Og så lige 8 år i spjældet hvis de kan få skovlen under ham. Har hørt dette i flere medier.
I bund og grund kan man vel bare sige han p.t. er på dybt vand. Håber for ham at han kan flyde oven på (såfremt han har rent mel i posen).
Ja 20 mio kr totalt er det beløb der nævnes flest steder... Og nej han er virkelig busted!!! Politiet har gennemgået hans kreditkort brug. Danmark er virkelig ved at blive et totalt overvågningssamfund!
Tror han får 2-3 år i skabet for sådan noget, især hvis du tager i betragtning, hva Bagger fik. Sagerne kan ik 100% sammenlignes, men beløbene i denne sag er bare væsentlig mindre, og så har han sikkert væsentlig fordele af at være kendt sportsmand, med mindre der statueres et eksempel...
Nu har jeg lige læst lidt mere op på sagen, og nogle medier melder om en restskat på 20 mio kr + en bøde på 9,7 mio kr. Dette gør Ekstra Bladet også i en artikel.
Den unddragne skat ud gør 9,7 mio. Bøden udgør det det undragne altså 9,7 mio hvilket giver de 20 mio. som medierne omtaler.....
Hmmm, måske, Jeg personligt har da ikke glemt coke dronningens ID ;o)
Tror skaden er sket allerede, det må have været i samtlige medier verden over (online golfmagasiner, news m.m)
Ja hende husker vi alle, skrev faktisk hendes navn herinde uden at vide der var navneforbud haha
Og JA!!! Tager retten 1-2 dage om at afgøre dette, vil det blot puste sagen endnu mere op... Så spørgsmålet er om han ik bare skulle tage det, som det kom, fremfor at puste ydeligere til ilden...