Syntes den generelt virker relativt død kategorien sociale medier..
Har selv nogle indlæg her hvor interessen er minimal sammenlignet med andre kategorier, og også andres indlæg ser ud til at være sparsommeligt debatteret/besvaret.
Er det et tegn på at brugen af sociale medier ikke rigtig er slået igennem endnu blandt amino brugere, eller er det fordi det ikke er tjenligt at benytte sociale medier i forretningsøjemed, eller hvordan ?
Det er vel fordi sociale medier, er sociale medier, og ik reklamesjler...
Og så er brugerne af sociale medier efterhånden ved at være imune overfor reklamer, som de glædeligt besøgte i starten... Men sådan er det vel med alt, når reklamerne pludselig tager overhånd, og mange mistolker hva et socialt medie egentlig er, og hvordan det bruges optimalt...
I tv er reklamer da også irriterende men ikke desto mindre en kæmpe forretning, så mon ikke der med tiden også findes en platform for reklamer i social medier, eller kan man ikke drage den sammenligning ?
I tv er reklamer da også irriterende men ikke desto mindre en kæmpe forretning, så mon ikke der med tiden også findes en platform for reklamer i social medier, eller kan man ikke drage den sammenligning ?
Skal vi så ik blive enige om, at der er forskel på offline og online reklame? Og dertil frivillig eller påtvungen reklame (hvor tv reklamer er det sidste)?
Jeg mener du sammenligner æbler og bananer, hvor det er 2 forskellige annoncørgrupper... Offline er store firmaer med store budgetter, hvor branding er den vigtigste faktor, hvor online er alt fra små til store firmaer, hvor det gælder om at få folk til at besøge webshops eller sider med branding.
Og så er brugerne af sociale medier efterhånden ved at være imune overfor reklamer,
Hehe, nej det kan jeg vist godt sige de ikke er !
Vi modtager satme mange kliks stadig.!
Nu er der så os forskel på "Gratis" og "Køb". Vil godt vædde med at de reklamer hvor kunden skal have pungen op af lommen, ik får en feedback der kan måle sig med tidligere...