Hej amino. Jeg har netop startet et firma hvis indtjening skal baseres på indtægter fra annoncer der skal påtrykkes en bærepose af almindelig størrelse (f.eks. nettos billigste). Mit spørgsmål lyder på hvordan jeg skal bygge dette annonce program op? Min plan er at inddele posen i 8 reklame rubrikker, med de samme på forsiden og bagsiden. Der vil i starten ca. kunne afsættes 100.000 poser, på sigt en del flere. Udgifterne på poserne vil ligge på ca. 1 krone per stykke. Hvor meget vil man som firma ligge per annonce på sådan en pose? Planen er ligeledes også at opdele det i portioner således at man som firma kan købe annonce på enten 10.000, 25.000, 50.000, 75.000 osv poser. Det kan måske virke som dumme spørgsmål, men vil gerne være sikker på hvorvidt dette er måden inden jeg henvender mig til firmaer. På forhånd tak. Janus Platen |
Hej JanusPlaten,
har du fundet priser på poserne?
Ved af erfaring af plastposer generelt er en dyr, dyr affair.
Er de 1 kr. pr. stk. et tilbud du allerede har hentet hjem på poserne?
Og skal de dermed trykkes i 4-farve, så bliver prisen ihvertfald ikke mindre.
Prisen for firmaet, det vel et simpelt regnestykke; hvad prisen for en plastpose er, hvad din tid koster + din avance!
Ved at dele dem op som du siger, så har du mulighed for at sælge flere "kampagner" på forskellige poser til evt. samme firma.