Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i indtil videre???

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad os konkludere at det er en god idé for Trine at få optimeret sin side til firefox også ;-)

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 09:16

Henrik Andersen:

Lad os konkludere at det er en god idé for Trine at få optimeret sin side til firefox også ;-)

Og Safari

Der findes kvinder der bruger MAC ihvertfald!

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 09:23

trine:

Hm. synes ellers menuen lodret i højre side var lidt anderledes og sjovt.

Du har helt ret i at det er anderledes. De fleste ville nok forvente at finde en menu i højre side over login-boksen og sekundært som en vandret menu der ligger under banneret, for det er de 2 mest normale ting. Det er jo så spørgsmålet om man vil have siden brugervenlig, eller den skal være anderledes og sjov.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 05:52

Synes forsiden er for kedelig. Tror desværre du vil få en høj afvisningsprocent på den. Jeg ville give den noget mere gas på forsiden. Få nogle billeder ind og nogle overskrifter. Evt samle noget af indholdet i nogle fancy bokse eller et eller andet.

Måske lige have 2-3 præcise linjer om konceptet på forsiden, så folk 100% fatter budskabet!

Det var lige hvad jeg hurtigt havde!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:16

Hej Trine.

Kanon ide, det med at leje luksus varer ud. Din hjemmeside fungere godt hele vejen igennem. Dog mangler du Louis Vuitton-effekten. Den der Wauuw.

Du mangler Livsstils billeder og mange af dem, som er forførene billeder og kæler for luksus kvaliteten, de skal udstråle "Jeg er bare mere lækker, når jeg har Louis Vuitton tasken"

Piger og kvinder køber pga lækker og forførende billeder af livsstil. Tjek her så du har en ide med hvad jeg mener. Nu ved jeg godt, at man som iværksætter ingen penge har, men mon du ikke kan finde billige billeder via nettet.

Held og lykke

/Glenn

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 09:46

Hej Trine,

Jeg tog lige et hurtigt kig på din side - flot og professionel opsætning.

Jeg kan kun give Glenn ret. Umiddelbart tænker jeg: Man skal virkelig kende de enkelte tasker i forvejen, hvis man skal leje hos dig.

Først og fremmest bør du lave det, så man kan klikke på billederne og få dem vist i stor størrelse.

Dernæst ville det være godt med flere billeder af hver taske. Ofte præsenteres den slags eksklursive produkter med et "hel-billede", som dem du har, et eller flere detaljebilleder samt et stil-billede (model-billede). Det er f.eks. nærmest umuligt at danne sig et indtryk af produktets størrelse udfra angivelse af  dimensionerne - det skal vises sammen med en person.

Sørg i øvrigt for at du har tilladelse til at bruge billederne på din hjemmeside. Det kan blive særdeles dyrt, hvis du bruger billeder uretsmæssigt. Krav på $1000 pr. billede og opefter er ikke unormalt - jvf. flere tråde her på Amino.

Held og lykke med projektet.

Med venlig hilsen

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)