Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.fooder.dk - man kan vinde penge...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan får jeg flere medlemmer og hvordan får jeg gjort dem aktive på www.fooder.dk ?

Behøver jeg virkelig at lokke med "gratis penge" og alt muligt andet lignende?

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 19:21

Har du prøvet google adwords og markedsføring via. Facebook til at skaffe nye medlemmer?

Hvorvidt de er aktive eller ej, afhænger jo mest af alt om det indhold der bliver serveret på siden. Men du kan jo prøve at lokke med at afholde nogen konkurrencer, quiz eller lign. Hvor folk skal være aktive og har mulighed for at få noget ud af det :)

At lokke med gratis penge synes jeg ikke burde være vejen frem ihvertfald.

Mvh. Martin

Tilmeldt 10. Aug 09
Skrevet kl. 19:28

Nej jeg giver dig fuldstœndig ret - jeg er bare så trœt af dem der lokker med alt muligt såsom "gratis penge" og dittendatten som de ikke kan holde.

Jeg har prøvet facebook og adwords... dog er jeg nok ikke tålmodig nok, men det kunne vœre at der var andre der havde nogen ideer... eller strategier.

Jeg ved ikke... måske er emnet "for nørdet"  for et socialt netvœrk? - eller hvad?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:34

Fix lige en DNS entry til fooder.dk, ikke www.fooder.dk :P

MvH

Simon Tørring

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 19:37

Hej,

For mig at se er der for lidt indhold på dit site. Den største kategori har 11 emner (så vidt jeg husker). Hvis jeg personligt kommer ind på en sådan side virker den for mig helt død. Jeg ville helt klart finde mere materiale at sætte ind på siden. Enten via andre eller gå den tunge vej - skrive materiale selv.

Har selv for år tilbage lavet noget lignende, dog et andet emne, og det er utrolig svært at få folk til at joine. Hvis de gør er de ofte passive, snuser gerne rundt, men dufter så af uden at bidrage med noget.

Tror du har lang vej, men håber det bedste for dig ;o)

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 19:40

caymancool:
Nej jeg giver dig fuldstœndig ret - jeg er bare så trœt af dem der lokker med alt muligt såsom "gratis penge" og dittendatten som de ikke kan holde.

Ja! Derfor ville jeg også holde mig fra det, så du ikke risikere at blive forvekslet med dem.

Personligt ville jeg ikke oprette en bruger på din side, af den simple årsag at emnet simpelthen ikke interesserer mig nok. Hvis det fx var en livsstils blog der handlede om nyeste biler, gourmet mad, succesfulde erhvervsdrivende, luxus bolig og fede rejsemål - Så ville jeg overveje det, eftersom det er noget der interessere mig og jeg ville få noget ud af at læse:)

Men der er sikkert masser derude der ikke vil synes at overstående er interessant, men tilgengæld brænder for at læse om mad! Derfor skal du specificere din markedsføring så du når ud til dette puplikum. Dette kunne online gøres ved at oprette en gruppe på facebook der hedder "For alle os der elsker at lave med" når gruppen har nået en passende størrelse, smider du et link ud til alle medlemmer hvor du giver dem "nyheden" om din side og derved opnår potientelle brugere. Du kan offline fx overveje at få trykt nogle flyers/plakater som du kunne dele ud / hænge op, steder hvor der er madglade mennesker?

Tilmeldt 10. Aug 09
Skrevet kl. 21:57

Med hensyn til din personlige smag, så deler jeg den. Jeg har haft firma i usa og The Cayman Islands omhandlenden luxus boliger og afluente biler. Men når det drejer sig om at dele sine erfaringer vedrørende disse, så er det begrœnset hvor meget man vil dele...

Jeg har vœrktøjet til at lave websites og sociale netvœrk om hvad som helst... men hvad ville skabe trafik? - og hvem ville vœre aktive på sådanne sites?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)