Det kan godt være vi er nogle der er gået hårdt til dig, men når man starter en tråd med urigtige oplysninger (både med hensyn til navn og priser), ja så bliver der gået til "stålet"..
Dernæst virker din reaktion, samt kommentarer meget uprofessionelt, hvilket er meget iøjenfaldende når man tænker på du er ved at starte en kommunikationsvirksomhed op. Det kan godt være man afsender et budskab i god mening for én selv, men hvis modtageren opfatter noget andet, er der et kommunikations problem.
Amino er et forum hvor vi hjælper hinanden, og vil hellere gå hårdt til dig når du på nøgleområder er helt galt på den, end du får en stævning fra Wikipedia.
Du har sikkert et udemærket produkt, men vil råde dig til at gennemtænke måden du promoverer det på, og ligeledes have en mindre arrogant holdning vedrørende finansieringen af projektet.
Du kan ikke forvendte at andre vil finansierer din virksomhed, når du ikke selv er villig til at arbejde for det.. (vedrørende din kommentar om at du ikke arbejder gratis)
Held og lykke fremover..
Daniel jeg må indrømme at jeg finder alle dine indlæg meget mærkelige og virkelighedsfjerne.
For det første har jeg ikke givet nogen urigtige oplysninger om hverken navn eller priser.
For det andet har min virksomhed intet med kommunikation at gøre.
For det tredje har du ikke lavet et eneste indlæg der på nogen måde har hjulpet mig, faktisk mere det modsatte.
Hvis man gerne vil hjælpe så laver man nogen flinke behjælpelige indlæg. Ikke grove angreb, (en mærkelig amino mentalitet)
For det fjerde så er jeg slet ikke gået i gang med promering af produktet, og en arogante holdning med hensyn til finansering har jeg ingen ide om hvor du for fra da dette indlæg absolut intet har med finansering at gøre.
Jeg arbejder hver dag fra 7 morgen til 1 nat uden at få løn for det, så måske du skulle pakke dit sidste argument sammen med de andre. Dette er arbejde jeg laver i forbindelse med at få åbnet wiki sms, derfor er der ingen der betaler mig. Men hvis jeg skal lave arbejde for andre personer eller virksomheder så skal der sku betales for det. Hvis du ikke tager mod betaling kan jeg godt forstå din virksomhed ikke kører rundt.
Men lad os nu lige komme videre i teksten i stedet for at sidde og kaste mudder. Folk på amino har tydeligvis ond i "foden" over ordbruget af wikipedia og det er fjernet hvor det kan. De har ligeledes givet udtryk for de ikke vil betale 999,- i forbindelse med reklame resten af året, og vi vil overveje at lave et amino tilbud der giver begge parter hvad de ønsker.
Denne tråd er ikke startet for at få en diskussion igang om produktet eller hvordan vi laver forretning, vi havde et godt tilbud og vi ønsker bare et ja eller nej. VI har fået begge dele og ønsker ikke at fortsætte denne diskussion.
Jeg er sikker på dem der ønsker at "hjælpe" har fået sagt det de skal.