Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis reklame på wikipedia

Side 8 ud af 8 (78 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

wiki sms group:

For det første har vi ca 2 måneder til opstart så vi taler ikke om at der er brugt en uge til at starte op ( vi har desuden været i gang i 6mnd)

Desuden har vi som du selv er inde på skiftet produkt navn for nyligt.

Men kan fortælle dig og andre der eventuelt burde have en unødvendig og til dels unormal skepsis, at produktet lover hvad det holder. at vi har en database på 100k artikler og at det grundlæggende arjede og juridiske er på plads.

Plejer virksomheder ikke at have det når de skriver det på deres hjemmesider og udsender presse meddelelser!

Jeg er desuden på ingen måde anonym hverken i forbindelse med projektet eller på andre måder.

Vil overveje både at lave en ny tråd samt overveje om amino er stedet at bringe denne slags budskaber i fremtiden.

Amino er bestemt et sted at komme med iværksætter/erhvervs budskaber, så længe de er ordentlige. Du har fået en masse feedback fra brugere, hvis du tager det til dig er amino bestemt et sted for din virksomhed og dig.

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 00:10
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det kan godt være vi er nogle der er gået hårdt til dig, men når man starter en tråd med urigtige oplysninger (både med hensyn til navn og priser), ja så bliver der gået til "stålet"..

Dernæst virker din reaktion, samt kommentarer meget uprofessionelt, hvilket er meget iøjenfaldende når man tænker på du er ved at starte en kommunikationsvirksomhed op. Det kan godt være man afsender et budskab i god mening for én selv, men hvis modtageren opfatter noget andet, er der et kommunikations problem.

Amino er et forum hvor vi hjælper hinanden, og vil hellere gå hårdt til dig når du på nøgleområder er helt galt på den, end du får en stævning fra Wikipedia.

Du har sikkert et udemærket produkt, men vil råde dig til at gennemtænke måden du promoverer det på, og ligeledes have en mindre arrogant holdning vedrørende finansieringen af projektet.

Du kan ikke forvendte at andre vil finansierer din virksomhed, når du ikke selv er villig til at arbejde for det.. (vedrørende din kommentar om at du ikke arbejder gratis)

Held og lykke fremover..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:00
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Daniel K:

Det kan godt være vi er nogle der er gået hårdt til dig, men når man starter en tråd med urigtige oplysninger (både med hensyn til navn og priser), ja så bliver der gået til "stålet"..

Dernæst virker din reaktion, samt kommentarer meget uprofessionelt, hvilket er meget iøjenfaldende når man tænker på du er ved at starte en kommunikationsvirksomhed op. Det kan godt være man afsender et budskab i god mening for én selv, men hvis modtageren opfatter noget andet, er der et kommunikations problem.

Amino er et forum hvor vi hjælper hinanden, og vil hellere gå hårdt til dig når du på nøgleområder er helt galt på den, end du får en stævning fra Wikipedia.

Du har sikkert et udemærket produkt, men vil råde dig til at gennemtænke måden du promoverer det på, og ligeledes have en mindre arrogant holdning vedrørende finansieringen af projektet.

Du kan ikke forvendte at andre vil finansierer din virksomhed, når du ikke selv er villig til at arbejde for det.. (vedrørende din kommentar om at du ikke arbejder gratis)

Held og lykke fremover..

Daniel jeg må indrømme at jeg finder alle dine indlæg meget mærkelige og virkelighedsfjerne.

For det første har jeg ikke givet nogen urigtige oplysninger om hverken navn eller priser.

For det andet har min virksomhed intet med kommunikation at gøre.

For det tredje har du ikke lavet et eneste indlæg der på nogen måde har hjulpet mig, faktisk mere det modsatte.

Hvis man gerne vil hjælpe så laver man nogen flinke behjælpelige indlæg. Ikke grove angreb, (en mærkelig amino mentalitet)

For det fjerde så er jeg slet ikke gået i gang med promering af produktet, og en arogante holdning med hensyn til finansering har jeg ingen ide om hvor du for fra da dette indlæg absolut intet har med finansering at gøre.

Jeg arbejder hver dag fra 7 morgen til 1 nat uden at få løn for det, så måske du skulle pakke dit sidste argument sammen med de andre. Dette er arbejde jeg laver i forbindelse med at få åbnet wiki sms, derfor er der ingen der betaler mig. Men hvis jeg skal lave arbejde for andre personer eller virksomheder så skal der sku betales for det. Hvis du ikke tager mod betaling kan jeg godt forstå din virksomhed ikke kører rundt.

Men lad os nu lige komme videre i teksten i stedet for at sidde og kaste mudder. Folk på amino har tydeligvis ond i "foden" over ordbruget af wikipedia og det er fjernet hvor det kan. De har ligeledes givet udtryk for de ikke vil betale 999,- i forbindelse med reklame resten af året, og vi vil overveje at lave et amino tilbud der giver begge parter hvad de ønsker.

Denne tråd er ikke startet for at få en diskussion igang om produktet eller hvordan vi laver forretning, vi havde et godt tilbud og vi ønsker bare et ja eller nej. VI har fået begge dele og ønsker ikke at fortsætte denne diskussion.

Jeg er sikker på dem der ønsker at "hjælpe" har fået sagt det de skal.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 16:07
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Amino begynder godt nok og blive mere og mere player haters club.

Helt ærligt Wiki kommer jo bare med et tilbud og bliver så slagtet for vildt.

Men hvor var i alle sammen i mikjærs SEO-toilet linkbuilding tråd?

det er jo ikke sådan at han prøver at tvinge jer til at købe hans produkt, som jeg godt nok ikke kan udtale mig om kvaliteten på da jeg ikke har prøvet, men hva med at give ham en chance, er der virkelig kun plads til player haters her på amino eller hvad?

og hvis nogen føler sig stødt over ovenstående så er i velkommen til at melde mig til moderatorerne, og hvis jeg så bliver slettet så beviser det bare at Amino ikke lige var værd at spilde tid på.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

delinda:
og hvis nogen føler sig stødt over ovenstående så er i velkommen til at melde mig til moderatorerne, og hvis jeg så bliver slettet så beviser det bare at Amino ikke lige var min kop te.

tror ikke nogen føler sig stødt, syntes bare du plejer at hoppe fint ind til sidst i sådan nogen indlæg og lige pointere at du stadigvæk er her på Amino:)

Jeg syntes der har været mange hårde og konstruktive posts i denne tråd og syntes det meste af tiden det blev holdt fint nok, og Senna eller Wiki sms group har svaret og forsvaret sig ganske fint og godt.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 16:13

Tak Bautik.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:49

Selve ideen med at man kan sende en sms med f.eks. rundetårn og så modtage en kort artikel om det er kanon. Men hvis man vil have at den skal bruges, så bør det være gratis for brugeren hvis der er reklamer med (det er fordelen ved at tilbyde reklamer og det acceptere folk).

Men subject på tråden er "Gratis reklame på wikipedia" og her tror jeg at der er en eller anden der tilbyder at man kan få gratis reklame på wikipedia... ikke på en sms der bliver sendt med indhold fra eller omskrevet fra wikipedia. Ja.. jeg er forvirret.

100.000 artkler forkortet til sms og omskrevet... det er noget der har taget lidt tid.

Hvis brugeren kan sende en sms til xxxx hvor det er gratis at modtage en artikel på x antal tegn så kunne man sagtens have en reklame f.eks. først så den ses og derefter tage penge for hvor lang artiklen er. Firmaerne kan så købe x antal sms'er (her skal man så tage højde for at en lang tekst kan indeholde flere sms'er så hvis vi siger 5 stk á 25 øre) = 1.25.

Her er fordelen jo så at firmanerne måske kan bestille keywords så man ved at man kommer ud til interesserede brugere. Med en sms så kommer man direkte ned i brugerens hånd.

Så selve sms'delen er god nok,men det er nok mere måden den bliver solgt på her.

og de 150.000 visninger der bliver snakket om er vel for hele puljen og ikke for hver annoncør..

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 3. May 09
Indlæg ialt: 10
Fra  youCMS / Spang Media Skrevet kl. 23:46

Niels:

Selve ideen med at man kan sende en sms med f.eks. rundetårn og så modtage en kort artikel om det er kanon. Men hvis man vil have at den skal bruges, så bør det være gratis for brugeren hvis der er reklamer med (det er fordelen ved at tilbyde reklamer og det acceptere folk).

Du har helt ret i, at det skal være gratis for brugeren. Jeg har installeret Layar Browser på min Google Android telefon i dag. Det er en app der kobler kameraet i telefonen med google maps, og med en række API'er deriblandt Wikipedia.

Man kan så stå med sin telefon og pege på Rundetårn, så viser Layar fint en lille (Google Maps-)dråbe, som man kan klikke på for at læse Wikipedia-artiklen om Rundetårn. Og det virker ganske gratis. Såeh... jeg er ikke blandt kunderne til SMS-abonnementer. Jeg har på fornemmeslen at SMS ikke lige er fremtiden.

Men man skal selvfølgelig heller ikke tro at alle er first movers med online-telefoner, så måske er der stadig lidt luft tilbage i idéen. Jeg tror bare man skal have en ret cool indstilling til at følge med udviklingen, hvis det skal blive en succes.

Se video med Layar Browser præsentation.

Side 8 ud af 8 (78 indlæg)