Har du ekspertise/kendskab til scancommerce eseller løsningen, så hører jeg gerne fra dig. Det drejer sig om et velfungerende, men måske lidt "altmodish" design, som trænger til et lift - og det gælder både generelt layout, fotos mv. Evt. kan der være tale om at opdele opgaven i overall design, udførelse af grafikelementer mv.
Vi har desuden stået for det overordnede redesign og grafiske elementer til ScanNet webshoppen Mammashop, som i øvrigt også er Aminobruger og har udtalt sig nydeligt om vores virksomhedher. Vi fungerer nu som fast leverandør af grafiske elementer, bannere og fotoredigering til Mammashop.
Jeg vil gerne tale dit projekt igennem med dig. Du er velkommen til at kontakte mig på telefon 4248 6000 eller pr. mail jonas@inkbrother.org
Jeg synes bare lige du skulle vide at der er stor forskel på ScanNet shoppen og ScanCommerce shoppen. Såvidt jeg kan se er det ScanNet i har erfaringer med. Jeg ville dog umildbart antage at det ikke var det store problem for jer, at sætte jer ind i hvordan man designer til ScanCommerce. Anyway, så kiggede jeg jeres site, og det ser super fedt ud, flotte referencer og ikke mindst testemonials :-)
Er der virkelig ingen, som har kendskab til ScanCommerce shoppen?
Jeg har taget nogle prøvefotos af stof-etiketterne fra Scannex med rigtig godt resultat, men de kommer slet ikke til sin ret pga. begrænsningerne i opsætningen/designet på siden. Det smerter i hjertet at se sine fotos maltrakteret på den måde
Jeg har været i løbende kontakt med indehaveren den sidste uges tid.
Hvis nogen kender til ScanCommerce-shoppen, så giv lige et pip her i tråden...
Jeg er forhandler og designer af eSeller Webshop. Har været ansat i ca. halvandet år som designchef hos ScanCommerce, så jeg kender shoppen og designmulighederne i den...
Du kan ringe på 74 55 16 66, så finder vi ud af noget!