Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny opstartet e-shop

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Billund
Tilmeldt 14. Jun 09
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Niels.

jeg kan godt se det selv, tror bare jeg skal have det fortalt før jeg kan gøre noget ved det...(-:

nu har jeg noget at forholde mig til tak.

Christian.

Christian Kornmaaler
http://netkurven.dk/ -Bordfodboldborde, poolborde, dartskiver, bordtennis, airhockey og meget mere

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 08:35

Hej Christian

Der er 1 ting jeg gerne vil fremhæve:

jeg tror at blikfang er rigtig vigtig - i sær på forsiden. Jeg synes i bør overveje jeres forside lidt. Det første man ser pt. er tekste "bestil online - døgnet rundt"

Det er da smart nok - men er det virkelig det bedste argument i kan finde til hvorfor folk skal handle hos jer? Er det den sætning der gør folk mest interesseret i jeres shop?

Personligt synes jeg i skal fremhæve sætningen: "Kvalitet - Design - spænding og bare blær." eller endnu bedre - som andre også har foreslået - lave et banner, hvor jeres argumenter bliver fremhævet - evt. sammen med noget flot grafik.

Hilsen Morten

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 09:39

Hej Christian

Super fedt koncept, jeg kan godt lide at du har en afgrænset målgruppe og de varer du har fundet til dem er lige i øjet :-) Jeg kunne ihvertfald godt se mig selv drøne op og ned på gangene af vores kontorfællesskab på et el-løbehjul :-) fedt fedt.

Det sagt så synes jeg ikke at shoppen yder din ide retfærdighed! Det er rigtigt mange ting, som du kan forbedre.

Grundlæggende mener jeg du bør følge det gamle råd "show it, don't tell it". Du har masser af super fede produkter, så er det synd du ikke bruger mere skærm areal på at vise dem. I dit tilfælde er der jo heller ikke rigtigt fare for at målgruppen ikke kan genkende f.eks. et bordfodbold eller en dirtbike.

Man kunne f.eks. gøre følgende:

- På forsiden i stedet for teksten om at sitet henvender sig til drengerøve, så ville jeg vise produkter i en 3x3 tabel, med kun deres billede, navn og pris.
  Og husk gode storebilleder.
- Jeg tror jeg ville droppe højre kollonne for at få plads til endnu større varerbilleder i midten. Det fede ved dit koncept er at hvis billederne er fede nok, så vil vi højst sandsynligt klikke på dem, bare for at se nærmere på bæstet. Men hvis du ikke fanger os, med fede billeder, så ville jeg tro at de fleste var væk.
- På varerlisten har du reserveret ca. 3 gange så meget plads til beskrivelse som til billede, det mener jeg er en fejl. Istedet ville jeg helt droppe beskrivelsen på varerlisten, og vise varer i en tabel evt. kun med 2 kolonner så der kunne blive plads til nogle virkeligt fedeprodukt billeder.
- På varerlisten jeg faktisk nok på hele sitet ville jeg fjerne den højre kollonne, den forvirre bare! Og for de sitet til virke tungt og klodset.
- Glæder mig til at se din nye topbanner, for den gamle kunne klart godt bruge en udskiftning. Den burde nok også kun være halv højde! Også ville jeg nok ikke vise produkter i den. Der er jo ingen grund til at vise produkter, som folk ikke kan klikke på og købe.
- På varekortet ville jeg nok placerer en nok sørge for at fri fragt stod nær prisen. Evt. med prisen i en splash og så med budskabet om fri fragt nedenunder.
- På varerkortet skal billedet selvfølgelig også være meget større.
- Generelt ville jeg også bruge en større skrifttype, og mindre tekst.

Det var lige en hurtig overfladisk gennemgang, håber du kan  bruge det til noget :-)

Fra Billund
Tilmeldt 14. Jun 09
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 17:34

tak for de mange gode råd !!

men kunne godt bruge flere (-;

nogen der har nogle produkt idéer?

Venlig hilsen

christian.

Christian Kornmaaler
http://netkurven.dk/ -Bordfodboldborde, poolborde, dartskiver, bordtennis, airhockey og meget mere

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 18:01

Lige en hurtig - smårodet - brainstorm herfra:

Jeres slogan: "netkurven.dk -for den seriøse "drengerøv" mener jeg bestemt I skal have puttet op i jeres topbanner.

"funktion, kvalitet, design" fanger ikke rigtig min opmærksomhed... Er det jeres produkter der har høj funktionalitet? Eller jeres 4hjulede crosser der er i fint design? Jeg ville også give headeren noget mere liv - evt. smide nogle gradients på, så siden kommer til at fremstå i mere 3d....

Også al den tekst der står i midten af sitet på forsiden synes jeg er dum. Selve teksen er måske god nok, men jeg ville placere den i nogle bokse eller sætte et par små billeder omkring..  Evt. finde en lille varevogn, og så skrive "FRI LEVERING TIL HELE DANMARK" med en funky skrift over... Altså bare noget der tiltrækker mere opmærksomhed. 

Jeg synes heller ikke, at I har nok produkter på forsiden. "Vi anbefaler"... og så er der 2 links til produkter. Forsiden skal i da proppe med gode tilbud. Kig evt. på en side som wupti.com - der mener jeg de har fanget den. Masser af produkter på tilbud på forsiden, og en header og et generelt design der har lidt mere tyngde og liv. Selvfølgelig uden at det går ud over funktionaliteten.

Forstår heller ikke, hvorfor I har jeres nyhedsbrev placeret helt nede ihøjre hjørne - der er der da ingen der ser det Smile

En hurtig overordnet opsummering

Fin webshop. Funktionaliteten er som den skal være... Men jeg synes jeres forside er dårlig!

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 13:33

Hej Christian,

Jeg synes det er et fint overskueligt design, og I har uden tvivl fundet en niche der. Det er bare lidt synd, at domænenavnet intet siger om, hvad det er for nogle produkter i forhandler. Du kan ikke forvente, at brugeren er i stand til at huske butikkens navn, når han har handlet hos jer. I får jo heller ikke noget foræret på SEO fronten med sådan et domænenavn. Det er simpelthen for generisk og bærer præg af, at I ikke anede hvad I ville handle med, da I købte domænet.

I skulle hellere satse på noget a la "legetøjtildrengerøve.dk eller noget i den dur. hvis du havde læst Thorborgs E-Pusher ville I nok aldrig have satset på dette domænenavn.

Men der er jo håb endnu, idet der er mulighed for at købe diverse alias navne.

Held og lykke med det!

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)