Hej Christian
Super fedt koncept, jeg kan godt lide at du har en afgrænset målgruppe og de varer du har fundet til dem er lige i øjet :-) Jeg kunne ihvertfald godt se mig selv drøne op og ned på gangene af vores kontorfællesskab på et el-løbehjul :-) fedt fedt.
Det sagt så synes jeg ikke at shoppen yder din ide retfærdighed! Det er rigtigt mange ting, som du kan forbedre.
Grundlæggende mener jeg du bør følge det gamle råd "show it, don't tell it". Du har masser af super fede produkter, så er det synd du ikke bruger mere skærm areal på at vise dem. I dit tilfælde er der jo heller ikke rigtigt fare for at målgruppen ikke kan genkende f.eks. et bordfodbold eller en dirtbike.
Man kunne f.eks. gøre følgende:
- På forsiden i stedet for teksten om at sitet henvender sig til drengerøve, så ville jeg vise produkter i en 3x3 tabel, med kun deres billede, navn og pris.
Og husk gode storebilleder.
- Jeg tror jeg ville droppe højre kollonne for at få plads til endnu større varerbilleder i midten. Det fede ved dit koncept er at hvis billederne er fede nok, så vil vi højst sandsynligt klikke på dem, bare for at se nærmere på bæstet. Men hvis du ikke fanger os, med fede billeder, så ville jeg tro at de fleste var væk.
- På varerlisten har du reserveret ca. 3 gange så meget plads til beskrivelse som til billede, det mener jeg er en fejl. Istedet ville jeg helt droppe beskrivelsen på varerlisten, og vise varer i en tabel evt. kun med 2 kolonner så der kunne blive plads til nogle virkeligt fedeprodukt billeder.
- På varerlisten jeg faktisk nok på hele sitet ville jeg fjerne den højre kollonne, den forvirre bare! Og for de sitet til virke tungt og klodset.
- Glæder mig til at se din nye topbanner, for den gamle kunne klart godt bruge en udskiftning. Den burde nok også kun være halv højde! Også ville jeg nok ikke vise produkter i den. Der er jo ingen grund til at vise produkter, som folk ikke kan klikke på og købe.
- På varekortet ville jeg nok placerer en nok sørge for at fri fragt stod nær prisen. Evt. med prisen i en splash og så med budskabet om fri fragt nedenunder.
- På varerkortet skal billedet selvfølgelig også være meget større.
- Generelt ville jeg også bruge en større skrifttype, og mindre tekst.
Det var lige en hurtig overfladisk gennemgang, håber du kan bruge det til noget :-)