Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Open source vs standardshopløsning

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Bliver der ikke tolket lidt forkert på hvad Rosenstand og Demib siger? Jeg hører dem ikke anbefale closed source frem for opensource, men blot at man skal huske at dette også har sine fordele.

Jeg tror dog fint et closed source system rækker i dette tilfælde, lige meget hvordan man vender og drejer det, så koster opensource altså lidt mere, hvis du da ikke vil kode på det selv (selv om det er gratis; forvirret?) Trådstarter syntes at det var dyrt i længden at "leje en shop, Et løst bud på hvad du kan få en fornuftig lejet shop for, er 800 kr. pr. måned. Det får du altså ikke meget udvikling af din opensource butik. Lige så snart pbs stiller andre krav til gateway´en, så er det første års leje i hvert fald betalt.

Jeg kører selv på opensource, og har en programmør fuldtidsansat kun til mine shops, og der er masser at lave (og det er ikke fordi mit system er bagud, tværtimod). Det er dog langt fra nødvendigt når du starter, men når du har været i gang nogen tid begynder ord som splittest, nyhedsbrev segmentering og checkout optimering at vække din interresse. og her fejler stort set alle closed source systmer altså.

Start med closed source og skift til opensource når du når begrænsningen, der kan for mange være meget langt til den begrænsning.

Jimmy

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:03

Hej Maya

Nu nævner du selv Magento. Som en anden også anbefaler, så prøv adminstrations systemet her: http://demo-admin.magentocommerce.com/index.php/admin/

Jeg tror at du vil finde det ret brugervenligt, omend der er mange muligheder.

Hvis du vælger Magento som system til din fremtidige shop, så kan vi levere en køreklar shop inkl. unikt design samt hosting og betalingsgateway (modtag fx dankort) hele første år for kun 9.995,-

Du kan læse mere om vores tilbud her: http://getashop.dk eller kontakte mig herinde på Amino.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:53
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Dimsedut:
Bliver der ikke tolket lidt forkert på hvad Rosenstand og Demib siger? Jeg hører dem ikke anbefale closed source frem for opensource, men blot at man skal huske at dette også har sine fordele.

Jeg er ret sikker på at jeg aldrig har sagt, at Rosenstand og deMib anbefaler closed source, det fede ved tråden er at de deler ud af deres erfaring, og blandt andet afliver nogle myter om både open og closed source løsninger.

Dimsedut:
Start med closed source og skift til opensource når du når begrænsningen, der kan for mange være meget langt til den begrænsning.

Det er præcist mit budskab!

Dimsedut:
Det er dog langt fra nødvendigt når du starter, men når du har været i gang nogen tid begynder ord som splittest, nyhedsbrev segmentering og checkout optimering at vække din interresse. og her fejler stort set alle closed source systmer altså.

Som det ser ud pt. synes jeg at det virker som om at der er ved at være et marked for hostede løsninger for den mere erfarne e-købmand. Jeg ved at det er det der er målsætningen for Mikkel's RedPitt løsning.
Selv er vi også igang, men lige pt. er vi igang med en større investering i en drag-n-drop Designer modul og et Photoshop plugin.
Dette vil gøre at man i vores løsning, kan lave splittests uden at involvere teknisk kyndige, vores oprindelige vision var faktisk at man kunne split teste stortset en vilkårlig ændring på 5 min. Det er ikke sikkert vi kan holde det, men det kommer ihvertfald til at gå hurtigt.

Det varer dog noget tid før vi kommer med en helt færdig platform rettet imod erfarne e-købmænd, men vi er pt. i dialog med et par stykker som netop er i markedet for den slags løsninger som vi evt. ville starte ud med for at få noget erfaring.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)