Jeg har læst mig helt firkantet herinde omkring valg af webshopløsning. Jeg står og skal åbne en webshop om 2 måneder og jeg kan simpelthen ikke finde ud af at vælge. Hvis jeg vælger Magento skal jeg ha nogen til at sætte det hele op for mig! Til gengæld kan jeg slippe med en engangsinvestering. Men det virker også som om at Magento (og Oscommerce for den sags skyld) er sværere at bruge hvis man ikke er så forbandet IT-kyndig. Hvis jeg vælger en standardshop løsning koster det penge hver måned fremover. Dyrt! Men så kan jeg også bedre få hjælp til det tekniske....eller hvad? Og er den mere brugervenlig (administratormæssigt) Nogen erfaringer med opensource (som jeg ikke selv kan finde ud af at installere) vs. standardshop? |
Hej Maya
Jeg er rigtigt glad for at stiller netop det spørgsmål, fordi vi for ikke så farligt længe siden havde en længere debat om netop det emne.
Tror faktisk det blev lidt starte af mit nye motto som er: "Open Source - godt for nørder, men dårligt for e-købmænd".
Du kan læse hele tråden her (Bemærk: at eksperter som deMib og Rosenstand giver deres besyv med, man hører en del ekøbmænd om deres erfaringer og ja så hører man også fra leverandører som undertegnede)
http://www.amino.dk/forums/t/64841.aspx?PageIndex=19
God læsning, den er lidt lang!