vh jan |
Nu skal jeg ikke til at kommentere Netpointers specifik, da de er en af mine konkurrenter på markedet, men generelt set er det en god ide at søge lidt på nettet inden man indgår et vigtigt samarbejde med personer eller virksomheder.
Søg på virksomhedens navn, vigtige nøgle personer i virksomheden og ikke mindst andre navne som virksomheden bruger, eller har brugt. Mange virksomheder, specielt i denne branche, har skiftet navn mange gennem over en kort periode. De fleste har sikkert bare gjort det af praktiske-, brand- og sammenlægningsårsager, men nogle har sikkert også gjort det i et forsøg på at sløre fortidens "synder". I alle tilfælde er det en fordel hvis du får så godt et overblik som muligt. Det betyder naturligvis ikke at du nødvendigvis skal tro på alt hvad der skrives på Nettet (det gælder vel generelt, right :)). F.eks. har Computerworld Online ofte rodet sig ud i noget vrøvl. Nu skal jeg som sagt hverken kritisere eller forsvare Netpointers, men jeg har da i hvert fald set et par eksempler på artikler om netop Netpointers i ComputerWorld Online som mildt sagt var temmelig tynde og uden meget faktuel og korrekt indformation som grundlag.
Men, se hvad folk skriver rundt omkring og forsg så at danne dit get indtryk. Det er naturligvis fint at spørge i en debat som denne også, men når der nu er så meget data ude på Nettet, hvorfor så ikke dykke ned i det? :)