Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeordsoptimering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen som har gode/dårlige erfaringer med at bruge NETPOINTERS til optimering af søgeord til Google?

vh
jan
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal jeg ikke til at kommentere Netpointers specifik, da de er en af mine konkurrenter på markedet, men generelt set er det en god ide at søge lidt på nettet inden man indgår et vigtigt samarbejde med personer eller virksomheder.

Søg på virksomhedens navn, vigtige nøgle personer i virksomheden og ikke mindst andre navne som virksomheden bruger, eller har brugt. Mange virksomheder, specielt i denne branche, har skiftet navn mange gennem over en kort periode. De fleste har sikkert bare gjort det af praktiske-, brand- og sammenlægningsårsager, men nogle har sikkert også gjort det i et forsøg på at sløre fortidens "synder". I alle tilfælde er det en fordel hvis du får så godt et overblik som muligt. Det betyder naturligvis ikke at du nødvendigvis skal tro på alt hvad der skrives på Nettet (det gælder vel generelt, right :)). F.eks. har Computerworld Online ofte rodet sig ud i noget vrøvl. Nu skal jeg som sagt hverken kritisere eller forsvare Netpointers, men jeg har da i hvert fald set et par eksempler på artikler om netop Netpointers i ComputerWorld Online som  mildt sagt var temmelig tynde og uden meget faktuel og korrekt indformation som grundlag.
 
Men, se hvad folk skriver rundt omkring og forsg så at danne dit get indtryk. Det er naturligvis fint at spørge i en debat som denne også, men når der nu er så meget data ude på Nettet, hvorfor så ikke dykke ned i det? :)
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel,



Tak for dit indlæg.



Som førstegangs webansvarlig er nettet en mindre jungle på dette emne. Jeg har hørt godt om Netpointers - men meget af det kom fra dem selv - hvorfor jeg ledte efter andres meninger om, eller erfaringer med dem.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
En god ide kan bestemt også være lige selv sætte sig lidt ind i hvordan det fungere. Jeg ved at Mikkel har www.seo-debat.dk ( håber det er iorden jeg nævner den )

Og på www.eksperten.dk ligger der en helt masse artikler angående søgemaskine optimering.

Når man ved lidt om hvad der sker, står man bedre.
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)