Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksterne links

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har læst mig frem til at det skulle være effektivt at linke til hjemmesider der er populære og har nogenlunde sammen indhold som dig selv for at komme i et såkaldt godt "nabolag".

Jeg tænker blot at det må gøre dine konkurrenter mere konkurrencedygtige og give dem bedre SEO når du gør det.

Kan det betale sig?

Mvh. Mikael

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:07

Det er ikke så meget et spørgsmål om bare at linke til alle mullige websites indenfor dit marked - f.eks. konkurrenter. Det som du med fordel kan linke til er de ypperste autoriteter indenfor dit fagområde. Det kunne f.eks. være Wikipedia sider - eller andre fagopslag, det kunne være universitetsafdelinger, der forsker i dit område, førende eksperter, special magasiner osv.

Så nej, det er som regel ikke en god ide, at linke til alle dine direkte konkurrenter :)

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 15:09

Hej Mikael

Ja det passer. Det giver ikke det store, men det kan være god service hvis du gør det rigtigt

Hvis du nu fx sælger herretøj så er det godt at linke til nogle sites som også koncentrerer sig om herretøj. MEN! Det skal ikke være dem som også sælger, men sites som guider brugerne. Dvs. ingen konkurrenter - desuden opfatter kunderne det som god service fra din side af

Om det er en populær side eller ej, er det godt at gøre (medmindre det er en rigtig snyde-hjemmeside selvfølgelig)

/ Morten

PS: du skal ikke have en "links" side med en masse links. Det giver meget bedre hvis du har en "anmeldelser" side fx, hvor du så skriver en god tekst om hjemmesiden du linker til. Fx: www.herretøjs-guiden-for-dig.dk er en super hjemmeside, som guider dig igennem nutidens mode, og hjælper dig med hvad du skal købe. Besøg Herretøjsguiden for dig!

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)