Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har et lille guldkorn... mangler måske en partner

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man skal ikke satse på designbranchen vel?....men hvad nu hvis man har fundet en niche, der for kvinders hjerter til at smelte, et produkt der appelere til følelser, drømme og hvis produktet oven i købet har en høj avance...

Jeg mangler at læse halvandet år for at være bachelor i design og buisness, tidligere uddannet til skrædder/ modelsyer og har stor erfaring inden for dette område. Har lidt erfaring med engros salg, og meget erfaring med butiks drift. Hvad kunder søger og hvad der er vigtigt. Har igennem de sidste mange år endelig fundet det som ingen andre rigtig har og noget som for kvinder til at bruge penge de slet ikke troede de ville ofre :-)...forelskelse kan man ikke hamle op i mod. Har tidligere solgt dette produkt til andre butikker, med succes...men men men havde ikke tid/ overskud til at følge op på det. 

Jeg har egen butik og værksted og for ofte produceret i udlandet. DET jeg søger er en der kan det modsatte af mig, markedsføring, konceptudvikling, storytelling, grafisk, økonomi styring, så jeg kan lave det som jeg er bedst til. Ja der er et minimalt overskud i min virksomhed, det vil jeg gerne ændre... men det kræver at budskabet kommer ud, en sparringspartner og måske kapital.

Så hvor er du partner?....

Best regards

Jessie

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 12:00

Hvor I Danmark foregår det, hvis det er I København kan det tænkes at jeg kan hjælpe, og ellers kender jeg ihvertfald folk der kan. 

Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 12:44

Hej Jessie!

Jeg vil meget gerne høre mere om dig og dit projekt.

Jeg har alle de kvalifikationer du efterspørger og er på det seneste begyndt at brænde for, at arbejde designprodukter. 

Hvis du er interesseret er du meget velkommen til at kontakte mig via en privat mail her på Amino.

Bedste hilsener,
Aleksander

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:06

Det er i København, hvordan kan du evt. hjælpe ?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:21

Hej Aleksander

Jeg vil gerne snakke.

Har travlt lige nu, og ved ikke lige hvor jeg skal begynde denne samtale, men skriver til dig senere.

Jessie

Tilmeldt 30. Aug 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:17

kunnegodt tænke mig høre mere om dit projekt.. Besider selv de kvalifikationer du søger(markedsføring, økonomi osv.), plus en idé til en letsælgende mandekollektion!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 21:56

Hej Jessie

Jeg vil gerne byde ind på det grafiske. Jeg kan lave hjemmeside, mærker til dit tøj, katalog layout, logo, brev-linie og alt hvad du ellers måtte begære af grafisk materiale.

Kærlig hilsen
Iben Louise Birkkjær
Teapot Web & Graphics

Teapot - Drawing business
www.teapot-graphics.dk

Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:07

Hej,

'Det lyder spændende.. Jeg hr det meste af det du ikke har.. og du har tid jeg vill ønske jeg havde ,, måske skulle vi snakke lidt om mulgheder.. ! :)

Kontakt mig gerne på sandraaberg@gmail.com

Sandra

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 22:10

Det lyder meget spændende.

Gider du sende mig din mailadresse, således jeg kan kontakte dig?

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:15

Hej du skal være medlem af en gruppe før jeg kan sende dig en besked herinde .-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)