Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af Solarium??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ..

Jeg går og leger lidt med iden om at starte et solarium, med en 3-4 sole .. er der nogen der har prøvet det før eller nogen der kan fortælle lidt om hvad man kan forvente af omsætning ? ..

evt. andre gode råd ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 01:37

Jeg følger lige med her. Har nemlig aldrig forstået, hvordan alle de solarier, der er placeret her i Aarhus kan løbe rundt!

Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 01:38

os min tanke, enten tager danskerne for meget sol, ellers har de nogle søde bank rådgiver ..

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:03

Bør du ikke overveje om det kan hænge sammen økonomisk? Solariebrug har jo fået meget dårlig omtale de sidste par år da man jo snakker om hudkræft mm.. Derudover vil det muligvis blive vedtaget at man minimum skal være 18 år for at bruge solarie og det er jo en stor del af din målgruppe...

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:05

Rasmus Hoeks:

Jeg følger lige med her. Har nemlig aldrig forstået, hvordan alle de solarier, der er placeret her i Aarhus kan løbe rundt!

Den mest udbredte form for hvidvaskning af penge... Giver det så mening ;D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:33

Haha, sådan har jeg faktisk aldrig tænkt over det... For der ér godt nok mange solarier her i Århus :P

MvH

Simon Tørring

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 23:17

Som nævnt er de meget ofte brugt til hvidvaskning. Du vil også opleve at mange rockere har et solarie, ikke at jeg lige kan komme på nogen idéer til hvor de skulle få nogen penge fra der skal vaskes, men det er også en helt anden snak Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)