Jaja, jeg bruger sikkert de helt forkerte terme, men jeg ved heller ikke ret meget om sikkerhed på internettet.
For kort tid siden fik jeg en "der er et nyt indlæg i..." mail fra Amino. Linket i mail'en retter dog ikke hen mod Amino, men til et-eller-andet r*****'s side.
Her er et screen shot (læg mærke til "mouse over" boksen ud for linket:
RETTELSE: min fejl, der må gerne hånes... Linket jeg klikkede på var den "smagsprøve" på det nye indlæg i tråden og var bare det link, der blev skrevet i tråden. Et bevis på at os B-mennesker ikke skal stå op kl 7 for at vente på fragtmanden
det er ellers en rigtig god side der er blevet linket til på dit screenshot! thebestpageintheuniverse.com har underholdt mig adskillige timer med mandens fantastiske humor. hvis bare flere hackere sendte mig links til denne slags sider..... ;D
Der er fejl i den mail som blev sendt ud (jeg fik den samme). Linket som sender dig til Thebestpage.... burde have været et "Se Hele Tråden Her"-link.
Hvis du lægger mærke til det, så mangler den tekst nemlig i mailen. Der burde jo have været to links i mailen (udover Aminoplus reklamelinket) - det som står i indlægget og det som sender dig til tråden.
Men jeg tror at der sker en fejl i Amino-mailen når det første der står i indlægget er et link. Jeg har set det samme en gang tidligere - men med et mere volapykagtigt link der ikke peger nogen steder hen.
Så du kan roligt stå tidligt op - selv om det er ganske forfærdeligt :o)
Det kunne være at det var noget Amino-Crew skulle kigge på.