Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cashback site til salg

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi har måtte indse, at vi i den sidste tid har bundet os til alt for mange tidskrævende projekter. Vores projekter er kontraktbaseret og vi har desværre fejlvurderet tidsforbruget ved de opgaver vi har påtaget.

Vores seneste site, dinbytur.dk, står pt. helt stille og vi får ikke tid det næste halve år. Vi har derfor valgt at sætte det til salg her på amino.

Sitet er et cashbacksite / rewardsite. Du kender nok konceptet fra pointshop, og lign. Dinbytur.dk henvender sig til unge der tager i byen, altså 18 - 25 år. Med sine points kan man købe dinks billetter, entre og flasker osv.

Vi mener der er et rigtigt godt potentiale i ideen. Vi har bl.a. snakket med diskoteker, og de er villige til at give rabatter på op mod 50%, så her er der virkelig knaster at hente. Vi hjælper gerne med at viderformidle kontakten til de diskoteker vi har snakket med.

Finder du ideen interessant så kom med et bud.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:09

Hvilke partnere integrerer sitet med? (hvor kommer kampagnerne fra)

Tilmeldt 23. Jan 09
Skrevet kl. 19:56

Hej Rasmus

Tak for interessen, vi er indtil nu blevet godkendt af MikkelsenMedia, og har ansøgt 2 andre, hvor vi er blevet afvist af det ene. Vi har endnu ikke fået svar fra det andet, men hvis du før har arbejdet med cashback sider, så ved du at det tager tid før man bliver accepteret. Derud over er der massere af andre virksomheder som kan bidrage med kampanger, men som sagt er der tidsmangel der er årsagen, og vi har derfor ikke ansøg flere end disse tre.

Bare hurtigt kan jeg nævne, tradedoubler, paterads og guava med flere.

Mange hilsner

Simon

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:05

Partner-ads må du ikke benytte og Tradedoubler kan ikke levere live tracking på kampagnerne. Mikkelsens kampagner opdateres også kun 4 eller 6 gange dagligt.

Vi benytter følgende netværk til Sponsorplay:

Webgains, Guava, MMmedier, Adfair, Euroads, Mikkelsen og Adpepper. Alle undtaget Mikkelsen bliver tracket og opdateret live.

Vores side er lavet hos MCB og det koster en timeløn hver gang vi har fået tilknyttet et nyt netværk.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 23. Jan 09
Skrevet kl. 21:58

Hej GevinstGranti

Tak for dit oplæg, der er mange der imellem vi allerede kendte, men også nogle nye, skulle vi finde en køber, er det fint, at kunne fortælle hvilke netværk der er gode, så tak fordi du deler ud af din erfaring.

Kan du sige mig, hvilke problemer der kunne opstå, siden jeg ikke må benytte Partner-ads?

Vi har indtil nu ikke skulle betale noget, for at få lagt nye netværk op, da vi har en rigtig god aftale med vores underleverandør, der har stået for alt dette indtil nu. Han er super flink, og vil helt sikkert også hjælpe dem der overtager siden i gang, det er der ingen tvivl om!

Det er forresten en rigtig flot side i har fået lavet!

Mange hilsner

Simon

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:04

Hej Simon.

I kan ikke få Partner-ads af den simple årsag, at de ikke vil bruge cashback sider.

Mvh.

Casper.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

memedia:

Hej GevinstGranti

Tak for dit oplæg, der er mange der imellem vi allerede kendte, men også nogle nye, skulle vi finde en køber, er det fint, at kunne fortælle hvilke netværk der er gode, så tak fordi du deler ud af din erfaring.

Kan du sige mig, hvilke problemer der kunne opstå, siden jeg ikke må benytte Partner-ads?

Vi har indtil nu ikke skulle betale noget, for at få lagt nye netværk op, da vi har en rigtig god aftale med vores underleverandør, der har stået for alt dette indtil nu. Han er super flink, og vil helt sikkert også hjælpe dem der overtager siden i gang, det er der ingen tvivl om!

Det er forresten en rigtig flot side i har fået lavet!

Mange hilsner

Simon

Hej Simon,

Tak for ros Big Smile

IQmedier og Clashmedia må også benyttes, men Clashmedia har vist ikke fået deres "callback" på plads endnu.

Her er alle de netværk jeg kender, men mange af dem vil ikke have pointsites:

Adfair
Adpepper
Adservice
Buy.at (Tidligere advertising.com)
Clash Media
Come & Stay
Danads
Etailmedia
Euroads
Guava
IQ Medier
Mikkelsen Media
MM Medier
Nordic Ads
Partner-ads
Smart Response Media
Tradedoubler
Webgains

Håber det kan bruges!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 08:26

Casper Blom:

Hej Simon.

I kan ikke få Partner-ads af den simple årsag, at de ikke vil bruge cashback sider.

Mvh.

Casper.

Det er bare et spørgsmål om, at have gode nok side og den rigtige validering :o)
Har pt 2 cashback sider, der er tilmeldt Partner-ads og hvor vi har opsat trackback mv.

Til Memedia

I kan få rigtig svært ved at få flere netværk til jeres side, da flere og flere af dem ikke til have noget som helst med alkohol at gøre. Euroads har TOTAL lukke, MMmedier er heller ikke med på det og det samme gælder et pr stykker mere. Flere og flere vil ikke have, at deres produkter bliver sat i sammenhæng med alkohol og derfor vil netværkene ikke give adgang, da de så kan miste kunder.

De forskellige netværk er begyndt at gå mere og mere op i, hvilke cashback sider de giver adgang idet det give meget ekstra arbejde uden mer indtjening for dem.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 08:33

Kristian Konradsen:

Det er bare et spørgsmål om, at have gode nok side og den rigtige validering :o)
Har pt 2 cashback sider, der er tilmeldt Partner-ads og hvor vi har opsat trackback mv.

Til Memedia

I kan få rigtig svært ved at få flere netværk til jeres side, da flere og flere af dem ikke til have noget som helst med alkohol at gøre. Euroads har TOTAL lukke, MMmedier er heller ikke med på det og det samme gælder et pr stykker mere. Flere og flere vil ikke have, at deres produkter bliver sat i sammenhæng med alkohol og derfor vil netværkene ikke give adgang, da de så kan miste kunder.

De forskellige netværk er begyndt at gå mere og mere op i, hvilke cashback sider de giver adgang idet det give meget ekstra arbejde uden mer indtjening for dem.

Undskyld mig;

Jeg kan overhovedet ikke give dig ret. Eller det kommer an på hvad du mener om en god side. God omsætning eller fedt koncept?
- Jeg vil også gerne lige se dine 2 cashback sider, da jeg kan sige, at vi (det jeg mener store) har fået at vide af Partner-ads de slet ikke har koden til det kan køre live. Hvorfor vil de gå glip af vores trafik?

Og igen, affilate bureauerne har en risiko ved at give adgang til sites med alkohol, men kan du overbevise dem om du kan smide over 100.000 hos dem hver måned, ja så tror jeg da nok de vil genover veje det.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 08:51

Simon:

Undskyld mig;

Jeg kan overhovedet ikke give dig ret. Eller det kommer an på hvad du mener om en god side. God omsætning eller fedt koncept?
- Jeg vil også gerne lige se dine 2 cashback sider, da jeg kan sige, at vi (det jeg mener store) har fået at vide af Partner-ads de slet ikke har koden til det kan køre live. Hvorfor vil de gå glip af vores trafik?

Og igen, affilate bureauerne har en risiko ved at give adgang til sites med alkohol, men kan du overbevise dem om du kan smide over 100.000 hos dem hver måned, ja så tror jeg da nok de vil genover veje det. 

Skrev kun en "god side" i sjov. Jeg skal ikke bedømme om en side er god eller dårlig, men jeg ved, at jeg lige har fået adgang til en side der kommer online til september - til den tid kan du se den :O).

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)