Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdSense og Å i domain

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har jo selv lige givet et eksempel i denne tråd

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 22:23

Mikkel deMib Svendsen:

Du har jo selv lige givet et eksempel i denne tråd

Korrekt, men jeg tænker mere på hvilke udfordringer jeg vil få ellers ved at bruge Å domainet?

Som sagt skal det kun tilmeldes på Danske sider, og jeg vil da gå udfra at danske linkskateloger kan bruge ÆØÅ :-)

Det eneste problem er her med Google, men der kan jeg vel fint bruge XN adressen?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er helt op til dig selv, om du vil lytte på gode råd eller ej, men faktum er, at vil blive ved med at løbe ind i problemer hvis du fortsætter med at drive dit website på et domæne med danske tegn.

Der findes ikke sådan en særlig dansk version af Internettet. Nettet er globalt og det er de services, tools og software der anvendes også. Så hvis du virkelig vil udnyttet Nettet, så bliver du nødt til at acceptere de standarder som alle andre lever med, og det inkluderer altså ikke danske tegn i domænet :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:46

Unavngivet:

Morten Kaltoft:

Jeg tror ikke der er mange andre som overhovedet har registreret et domæne med å.

Hvis man har et domæne med å, så skal man også have et med "aa" i stedet for, og bruge det som det "rigtige" domæne, hvorpå det andet domæne du lavet er 301 redirect til siden med "aa"/"det rigtige domæne".

Giv os et link til siden, så kan vi rådgive nemmere

/ Morten

Nu er det jo sådan at alle nyere browsere understøtter ÆØÅ, så hvorfor ikke oprette siden med ÆØÅ ?

Jeg har domains med AA isted for Å. Da der er tale om 2 "ord" og det første både kan bruges med T og uden T har jeg også begge af disse.

Men jeg har fået lagt alt indholdet på siden med Å da det var den første jeg oprettet. Men det kan da være jeg skal smide det hele over på AA domainet? 

Nu du af en eller anden grund ikke vil ud med navnet på dit domæne, så vil jeg da komme med et bud Stick out tongue

2 ord, med og uden T, samt stavning med AA eller Å, mit bud er:

Mobil bredbånd, mobilt bredbånd, mobil bredbaand og mobilt bredbaand. Har du købt både med og uden bindestreg?

Andre der har et gæt Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 08:06

Hej Mikkel, Tak for dit svar, jeg tror jeg vælger at bruge mit AA domain :-)

GevindstGaranti - Hver sin interesse, men du gætter bare løs ;-)

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 10:56

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)