Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Googles sidste besøg?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

RBIsolering:

hva bygger i jeres begrundelse på at det virker af h til???

har selv en scannet shop så er da naturligvis stærkt interreseret i dette 

Prøv at søg herinde, så finder du mange tråde omkring scannet, og hvorfor scannet ik er så godt...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:43

Jeg har mere min lid til Google Analytics end Scannet's statistik. SCannet er generelt bare nogle gamle nisser der ikke kan gøre en skid for at hjælpe dig og din shop. de kan ikke engang kende en af deres egen shop, har jeg oplvet 2 gange, jeg skulle have et script ind i footer som de sagde var muligt, så var det muligt og sådan frem og tilbage.

Jeg flytter inden for en måned til Dandomain, og skal aldrig nogen sinde have noget med Scannet at gøre igen..:)

Tilmeldt 12. Jun 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:01

Fashion-Seller:

Er der en eller anden smart måde, hvorpå man kan se hvornår Google eller nogle af de andre søgemaskiner, sidst har besøgt et website?

Hvis der er hvordan og hvor kan dette checkes?

Hvis du har adgang til logfilerne fra din server, kan du se præcist hvornår googlebot har været forbi.
Det er den eneste sikre metode jeg kender. De fleste gode hosts leverer det som standard.

Googles cache virker først efter noget tid, der kan gå op imod en uge førend du kan se det...
I webmastertools kan du kun se hvor mange sider der bliver crawlet, ikke hvornår. 

Så logfilerne er nok dit bedste bud...

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 21:45

Fashion-Seller:

gweb:

Jeg vil tro det er det tidspunkt der er angivet i googles cache.

Hvor kan jeg tjekke den henne? Sorry hvis det er et dumt spørgsmål, men har brugt 2 timer nu og orker ik lede rundt mere...

Skrive "cache:mitwebsite.dk" (uden anførselstegn) i en google søgning.

Her vil du kunne se hvornår det seneste besøg har været, men som andre har sagt kan det godt være dage forsinket.

Jeg har lige haft et eksempel i dag på at et site senest var besøgt d. 1, men det blev først vist i dag at den blev besøgt d. 1.

mvh

Jan

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)