Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån E-pusher på biblioteket

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 6 person

Lån E-pusher gratis på biblioteket. Vi har sendt 40 bøger afsted, så skynd dig ned på dit lokale bibliotek og lån den før din nabo :-)

E-pusher fik forøvrigt denne udtalelse:

Lektørudtalelse (09/28) 2 777 642 6 (A)

Thorborg, Martin: E-pusher. – One2speak. -228 sider. –DK 65.59

Anvendelse/målgruppe/niveau

En vejledningsbog i oprettelse og drift af e-handelsvirksomheder, der kan læses med udbytte af både nybegyndere og etablerede e-købmænd. Bogen er skrevet af en af branchens mest erfarne og succesrige iværksættere.

Beskrivelse
Forfatteren henvender sig i en fortrolig tone direkte til læseren i en flot og grænsebrydende papirudgave, der til en vis grad chokerer en gammel fagbogsanmelder med reklamer i starten af hvert kapitel, firmalogoer på bagflappen og hyppige henvisninger til sit eget netværk. Men der gås fra første side lige til sagen med masser af snusfornuftige og praktiske råd om udformning af et site, organisering af firmaet, adfærd på nettet, økonomi, de nødvendige eksterne konsulenter – og forudsætningerne for succes: sans for detaljen, rettidig omhu, hårdt arbejde og en stadig opfølgning på kundereaktionerne. Læseren skal kende noget til it ointernettet, men bliver så præsenteret for en guldgrube af praktiske oplysninger om e-handel og virksomhedsledelse.

Sammenligning

Det er ikke vanskeligt at finde hjemmesider eller bøger med vejledning i e-handel. Detter er imidlertidig en helt opdateret introduktion til emnet, der formidler praktiske og friske erfaringer fra en kendt forfatter, der har haft stor succes som it-iværksætter og købmand på nettet.

Samlet konklusion
En letlæst, helt opdateret og praktisk betonet vejledningsbog i e-handel fra en forfatter, der kender sit emne og er i stand til at forklare, begejstre og sætte gang i læseren.

Knud Weile

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 18:41

Flot udtalelse. Yes

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:45

Super! Så kan vi fattige røve der smider alle vores penge i firmaet på vare endelig læse den:D

og ja flot udtalelse:D

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 18:59

Flot Martin, tillykke med det ;)

Bare af nysgerrighed, hvad er dit honorar for at have din bog stående på 40 biblioteker? - Jeg ved at en som rockeren Jønke får 40.000 om om året.

Ikke fordi jeg vil vide noget om din økonomi, bare af ren og skær nysgerrighed.

Mvh. John Bakken.

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 19:02

Tillykke med den flotte lektørudtalelse, den sætter helt sikkert endnu mere gang i salget :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:35

Tak for jeres ros, den er jeg glad for.
Jeg aner ikke hvad jeg i givet fald kommer til at tjene. "Iværksætter Til Jeg dør" har ikke givet en krone, selvom den står på mange biblioteker, så jeg regner ikke med noget.

Dbh martin

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 19:40

Martin Thorborg:
Jeg aner ikke hvad jeg i givet fald kommer til at tjene. "Iværksætter Til Jeg dør" har ikke givet en krone, selvom den står på mange biblioteker, så jeg regner ikke med noget.

Jeg har den på hylden, men kan da lige scanne den så folk slipper for at rende på biblioteket ;-)

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 19:43

Martin Thorborg:

Nu har du vel husket at tilmelde dig? Det er nemlig ikke noget, der foregår automatisk. Ellers kan du følge vejledningen her: http://bs.dk/content.aspx?itemguid={0F44DA1E-892B-49D8-92E2-00221964F8FC}

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 20:01

Anette Sand/Regnskabsskolen:

Martin Thorborg:

Nu har du vel husket at tilmelde dig? Det er nemlig ikke noget, der foregår automatisk. Ellers kan du følge vejledningen her: http://bs.dk/content.aspx?itemguid={0F44DA1E-892B-49D8-92E2-00221964F8FC}

Det er da bare med at få gjort det Martin, når Jønke kan tjene 40.000 kan du vel også tjene nogle håndøre :) Jeg ved godt at han vist har 4 tykke bøger, så det giver en del mere, men nogle tusinde kroner burde der da kunne falde af, og når dine bøger alligevel står der og de er 100% made by Martin Thorborg.

Mvh. John Bakken.

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:49

Jesper G:

Martin Thorborg:

Jeg har den på hylden, men kan da lige scanne den så folk slipper for at rende på biblioteket ;-)

// Jesper

Hvor er du hjælpsom, tusind Tak :-)

Dbh Martin

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)